loading...
آسادانلود| سایت دانلود|دانلودنرم افزار|دانلودبرنامه|بهترین سایت دانلود
محمدجواد بازدید : 212 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (1)

دانلود Angry Birds Anthology (گلچین پرندگان خشمگین)

بی شک شما هم از طرفداران پروپا قرص بازی زیبا و کم حجم پرندگان خشمگین هستید. این بازی در ماه دسامبر سال ۲۰۰۹ توسط شرکت Rovio ساخته  و برای اولین بار در iOS اپل منتشر شد و بیش از ۱۲ میلیون کپی از این بازی در فروشگاه اپل به فروش رفت و همین فروش گسترده باعث تولید این بازی برای سایر گوشی ها و همچنین سایر پلتفورم ها نظیر کامپیوتر شد.  برای این لحظه ، گلچینی ازبهترین  بازی های پرندگان خشمگین که تاکنون منتشر شده را حاظر کردیم که امیدواریم از این بازی لذت ببرید. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

محمدجواد بازدید : 222 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

آموزش نقاشی دیجیتال با مجموعه Digital Painting Techniques

| دانلود مجموعه آموزش نقاشی در ۱۵ قسمت با حجمی معادل ۷ گیگ |

قسمت ۲ به پست افزوده شد …

.: برای نخستین بار در بین وبسایت های ایرانی :.

زبان : انگلیسی

تعداد قسمت ها :۱۵

فرمت : MOV

رزولوشن : ۱۰۲۴×۷۶۸

مدرس : Brian Haberlin و Allen Coulter

امروز در وبسایت آریا دانلود مجموعه ای بی نظیر دیگر با عنوان Digital Painting Techniques برای شما عزیزان هنرمند آماده کرده ایم. همان طور که اطلاع دارید در کشور عزیز ما، نقاشی دیجیتال به صورت حرفه ای دنبایل نمی شود و یا دنبال کنندگان این حرفه بسیار معدود هستند. حرفه ای که هم اکنون در سرتاسر دنیا به عنوان یک هنر بی نظیر وجود دارد و شاید تحولی بزرگ برای ایجاد دوستی بین سیستم های دیجیتال و نقاشی ها و هنر های دستی بوده است. مجموعه ای که هم اکنون توسط تیم آریا دانلود برای شما آماده شده است ، یکی از کاملترین و بی نظیر ترین مجموعه های آموزش نقاشی دیجیتال است که در سراسر دنیا وجود دارد. در این مجموعه می توانید تمامی قواعد و اصول انقاشی دیجیتال را به راحتی و در منزل خود فرا بگیرید و تبدیل به یک نقاش بزرگ در زمینه نقاشی دیجیتال شوید. این مجموعه دارای ۱۳ قسمت اصلی و ۲ قسمت برای نشان دادن راز ها و فوت های کوزه گری این هنر است که شما میتوانید در هر سطحی از این مجموعه بهره ببرید. در این مجموعه از نرم افزار های Adobe Photoshop ، Pixologic Zbrush Smith Micro Poser ، Adobe Illustrator و Google SketchUp استفاده شده است که در نوع خود بهترین نرم افزار های موجود در این زمینه هستند. امیدواریم این مجموعه باعث گسترش این هنر بی نظیر کشور عزیزمان شود .

محمدجواد بازدید : 184 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

برش فایل های صوتی و تصویری با Boilsoft Video Splitter 7.01.5

Boilsoft Video Splitter نرم افزار قدرتمندی که به شما این امکان را می دهد تا فایل های صوتی و تصویری خود را به یکدیگر بچسبانید و بصورت یک فایل مستقل ذخیره نمائید. تبدیل چندین فایل ویدئویی یک قطعه، تنها با چند کلیک ساده توسط این نرم افزار امکان پذیر است. این برنامه از فرمت های مختلفی مانند: AVI, Divx, Xvid Video, MPEG-1, MPEG-2, VOB پشتیبانی می کند. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و نیاز به هیچگونه مهارت خاصی ندارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار سرعت بسیار بالا در اتصال فایل ها می باشد و نیازی نیست وقت زیادی برای انجام این کار صرف کنید همچنین می توانید تعداد نامحدودی از فایل های ویدیویی را به لیست اضافه کنید.

محمدجواد بازدید : 176 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

حذف نرم افزار های نصب شده با Your Uninstaller! Pro 7.5.2012.12 FINAL

Your Uninstaller نرم افزاری کاربردی دز زمینه حذف کامل نرم افزار های نصب شده می باشد. هنگامی که در ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا شود، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه ها ممکن است با هم تداخل پیدا کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حد زیادی افزایش داد . فقط لازم است برنامه ای که می خواهید آن را به طور کامل حذف نمایید را از لیست برنامه ها انتخاب کنید .

 

ویژگی های نرم افزار Your Uninstaller :

محمدجواد بازدید : 281 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

 آموزش گیتار با Lick Library – Danny Gill’s Rock Guitar

برای نخستین بار در ایران

.: آپدیت به پایان رسید و همه ی قسمت ها برای دانلود آماده میباشند :.

کیفیت: DVDRip

مدت زمان کل مجموعه: ۷:۰۷:۱۷

فرمت: AVI

زبان: انگلیسی

این بار مجموعه آموزش گیتار راک Lick Library – Danny Gill’s Rock Guitar که توسط استاد بزرگ گیتار راک Lick Library تدریس می شود را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه به شما می آموزد تا چگونه با گیتار خود آهنگ های راک را به زیبایی بهترین نوازندگان گیتار دنیا بنوازید و اشتباهات خود را که گاهی در بین نواختن موجوب خراب شدن کلی آهنگ می شوند به حداقل کاهش دهید. هفته سوم این مجموعه که مقداری پیشرفته تر نسبت به سایر قسمت ها عرضه شده همراه با ۷ درست به همراه مرور قسمت های قبلی همراه است. توصیه می شود برای یادگیری کامل و بدون نقص تمامی هفته های این مجموعه را دریافت کنید.امیدواریم این قسمت از این مجموعه محبوب همانند سایر قسمت ها مورد توجه شما قرار بگیرد.

محمدجواد بازدید : 174 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

مدیریت تصاویر با StudioLine Photo Classic Plus 3.70.51.0

نرم افزار StudioLine Photo Classic یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های گرافیکی محسوب می شود که شما را قادر می سازد با ابزار فوق العاده کاربردی آن، عکس های خود را ویرایش و افکت هایی که دوست دارید را بر روی آنها اعمال کنید. این نرم افزار بسیار ساده طراحی گشته است و حتی یک کاربر عادی قادر است تمام کاربرد های آن را با چندین بار کار کردن دریابد. از کاربرد های این نرم افزار می توان به قابلیت از بین بردن قرمزی چشم در عکاسی ها، افزودن کیفیت و رنگ به اندازه ی مورد نیاز به عکس ها، کنتراست عکس ها و… که با چند کلیک ساده برای شما مهیا خواهد شد اشاره کرد. این نرم افزار قابلیت جالبی با نام دو مانیتوری دارد که شما را قادر می سازد کنار عکس خود و قبل از اعمال افکت، تصویر نهایی یا پیش نمایش تغییر اعمالی را مشاهده نمایید و در صورت تایید تغییر اعمال گردد که در صرفه جویی در وقت تاثیر بسزایی خواهد داشت. این نرم افزار همچنین قابلیتی با نام انتشار را در خود جای داده است که می توان از این طریق عکس های ایجادی را در دنیای اینترنت به اشتراک گذاشت، به ایمیل دوستان ارسال کرد و همچنین بر روی سی دی و دی وی دی با سرعتی مناسب رایت نمود. این نرم افزار از فرمت های TIFF, JPEG, GIF, BMP, PNG, PSD, PCD, RAS, RAW که پرکاربرد ترین فرمت های عکس و طراحی می باشند پشتیبانی کاملی به عمل می آورد.

محمدجواد بازدید : 175 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

ویرایش تصاویر با ACDSee Pro 6.1

ACDSee Pro ابزاری قدرتمند برای مشاهده، مدیریت، ویرایش، انتشار و سازماندهی فرمت های گوناگون تصاویر می باشد.در پست امروز وبسایت آریا دانلود،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.اکثر کاربران قدیمی کامپیوتر حتما با نرم افزار ACDSee آشنایی دارند زیرا در طی سال ها این نرم افزار جزو برترین نرم افزار های مدیریت و مرور تصاویر بوده است.حتی امروزه هم بسیاری از شرکت های ایرانی که نسخه ی ویندوز را ارائه می دهند این نرم افزار را جزو نرم افزار های مورد نیاز بر روی لوح فشرده ی ویندوز قرار می دهند.به طور کلی می توان گفت این نرم افزار ابزاری مناسب برای عکاسان و کاربران معمولی است تا بتوانند تصاویر خود را در محیط زیبای این نرم افزار مشاهده و مدیریت کنند.در نسخه ی جدید این نرم افزار ابزار های مختلفی برای ویرایش،افزایش کیفیت و ترمیم تصاویر اضافه شده است و می توانید به راحتی فرمت های مختلف تصاویر را سازماندهی کنید.این نرم افزار از اکثر فرمت های تصاویر مختلف دوربین های عکاسی پشتیبانی می کند و می توانید بدون کیفیت فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید.

محمدجواد بازدید : 129 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

طراحی وب با StudioLine Web 3.70.51.0

تا به حال در زمینه ی ساخت صفحات وب سایت یا همان Web Design نرم افزار های مختلفی ساخته شده است اما اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته می شوند دارای محیطی بسیار پیچیده هستند. از همین رو امروز در سایت آریا دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در طراحی صفحات وب سایت کمک بسیار زیادی می کند. نرم افزار StudioLine Web به شما در ساخت صفحات وب کمک بسیار زیادی خواهد نمود. این نرم افزار ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی صفحات وب می باشد و با پشتیبانی کامل از زبان های برنامه نویسی وب نظیر HTML ، CSS و … به شما این امکان را می دهد که صفحات وب مورد نظرتان را به دلخواه طراحی کنید و یا آنها را ویرایش نموده و تغییراتی را به دلخواه در آن ها ایجاد نمایید. همچنین این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزارهای طراحی صفحات وب که دارای محیط پیچیده و حجم بالایی هستند، از محیطی بسیار ساده و حجم مناسبی برخودار است به طوری که در هنگام اجرا و کار با آن از کمترین فضای پردازنده سیستم استفاده می کند. شما در هنگام استفاده از این نرم افزار با مشکلی رو به رو نخواهید بود زیرا در آن تمامی ابزارهای ساخت و ویرایش صفحات وب نظیر ابزار فونت ، ابزار لایه ها ، ابزار قرار دادن تصویر و … قرار داده شده تا کاربران را به سایر نرم افزارهای مشابه بی نیاز سازد. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به داشتن قسمت Preview اشاره نمود که شما پس از کد نویسی می توانید در این قسمت صفحه ی طراحی شده را مشاهده کنید همچنین می توانید اینکار را توسط مرورگرهای نصب شده بر روی سیستم خود هم انجام دهید.

محمدجواد بازدید : 154 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار مبدل فایل های تصویری Blaze Video Magic 6.1.1

Blaze Video Magic نرم افزاری کامل در زمینه مالتی مدیا می باشد و دارای امکانات لازم جهت تبدیل فرمت، ویرایش، ساخت اسلایدشو و ریپ می باشد. در ابتدا قابلیت ها این نرم افزار دارای قدرت زیادی در تبدیل فرمت می باشد و می تواند فرمت های مختلف ویدیویی را به یکدیگر با تنظیمات اضافی زیادی مانند تنظیم کیفیت و حجم و… انجام دهد همچنین دارای امکانات زیادی برای تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل به ویژه محصولات اپل می باشد. این نرم افزار برای ریپ ویدیوهای روی dvd نیز امکانات لازم را تهیه دیده است و از دی وی دی های قفل شده نیز پشتیبانی می کند همچنین ویرایش نرم افزار دارای تمامی امکانات جهت برش فیلم، حذف قسمت ها، چسباندن فیلم ها، چرخش تصویر فیلم، تنظیم کنتراست، تنظیم رنگ و روشنایی و… می باشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ساخت اسلایدشو با عکس ها و موزیک ها و اضافه کردن انواع متن به همراه ۱۲ افکت اشاره کرد. در نهایت نیز اسلایدشو می تواند به فرمت های مختلف ویدویی ذخیره شود. ساخت رینگتون ویژه برای گوشی های آیفون و دانلود و تبدیل ویدیوهای آنلاین از سایت هایی مانند یوتیوب نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

محمدجواد بازدید : 151 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

تغییر آدرس IP با Super Hide IP 3.2.5.6

همانطور که می دانید تمام فعالیت های شما از طریق IP قابل پیگیری بوده و افرادی که قصد هک کردن شما را داشته باشند به راحتی می توانند از این طریق به تمامی اطلاعات موجود در رایانه شما دسترسی پیدا کنند. از همین رو امروز در سایت آریا دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است IP شما را پنهان کند تا دیگر هکرها نتوانند از این طریق وارد سیستم شما شوند. نرم افزار Super Hide IP با پنهان کردن آی پی سیستم به شما این امکان را می دهد که به طور ناشناس در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید. این عملیات پنهان سازی و تغییر آی پی را به صورت کاملآ اتوماتیک انجام می دهد و بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه نیازی نیست که کاربر تنظیمات خاصی را انجام دهد همچنین این نرم افزار دارای قسمتی به نام Choose IP Country می باشد که در این قسمت شما می توانید آی پی های مختلف کشورها را بدست آورید. البته اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته شده اند تا حدودی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان نداده اند، اما این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه با حجم کم خود می تواند به طور کامل عملیات تغییر و پنهان سازی آی پی را انجام دهد. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار خوب این نرم افزار امکان تغییر آی پی پس از سپری شدن مدت زمان خاصی است در واقع این نرم افزار خود به صورت خودکار هر ده دقیقه یکبار، آی پی را تغییر می دهد که البته شما می توانید در تنظیمات نرم افزار این زمان را تغییر داده و یا کلا آن را غیر فعال نمایید.

محمدجواد بازدید : 64 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

بهینه سازی ویندوز با Glary Utilities 2.51.0.1663

با افزایش تعداد کاربران رایانه هر روز مشکلات تازه ای در بین این کاربران به وجود می آید و هر روز مشکلات جدیدی مطرح می شود. یکی از مشکلاتی که همیشه همه کاربران با آن روبرو هستند مشکلات رجیستری و همچنین بهینه سازی سیستم و ویندوز می باشد. Glary Utilities ابزاری توانمند در بهینه سازی قسمت های مختلف ویندوز است.نرم افزار از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر یک می تواند بر اساس نیاز کاربر قسمت های مختلفی از ویندوز را بهینه کند.در پست امروز وبسایت آریا دانلود نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. این ابزار بهینه سازی به شما کمک می کنند تا با پاک کردن فایل های بیهوده و اضافی را از رجیستری سیستم خود پاک کند و به این ترتیب سرعت سیستم خود را افزایش دهید. شما با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به آنالیز دیسک خود بپردازید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به مدیریت مرورگر, حذف فایل های تکراری, مدیریت بر روی استارت آپ, تنظیم بخش های امنیتی سیستم و امکانات دیگر که مربوط به بهینه سازی سیستم و بالا بردن سرعت سیستم می باشد اشاره نمود.

 

 

محمدجواد بازدید : 76 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

مدیریت حرفه ای  اطلاعات با XYplorer 11.80

اکثریت کاربران ویندوز همواره برای دسترسی به فایل های خود در هارد دیسک و یا دیگر حافظه های جانبی از نرم افزار Windows Explorer که به صورت پیش فرض روی ویندوز نصب شده است استفاده می کنند. اما به طور حتم این نمی تواند تنها انتخاب ما باشد. نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که گاهی امکاناتی بیش از Windows Explorer در اختیار ما قرار می دهند و می توانند جایگزین آن بشوند. XYplorer یکی از بهترین نمونه ها در این زمینه است که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. اولین خصوصیت بارز این نرم افزار عدم نیاز به نصب آن است که می توان به سادگی از آن استفاده نمود که این مزیت بزرگی برای یک نرم افزار مدیریت فایل است. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به امکان باز کردن چندین تب، ساختار درختی، قابلیت های متعدد برای کپی فایل ها، امکان انجام عملیات بصورت زمان بندی شده و اتوماتیک و جستجوی پیشرفته فایل ها اشاره کرد همچنین می توانید اطلاعات کاملی از فایل و فولدر مورد نظر خود را در قسمت پایین صفحه مشاهده نمایید. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این نرم افزار امکان بازیابی پنجره ای است که آن را به تازگی بسته اید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت آرسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 83 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی FAR CRY 3 نسخه PC

 بازهم بار دیگر شاهد شاهکاری دیگر در دنیای بازی های رایانه ای هستیم این بار نوبت به بازی از سوی کمپانی یوبی سافت رسیده است که بعد از انتشار نسخه های محبوب assassins creed نوبت به انتشار نسخه ی سوم far cry برسد. این بازی که در نسخه های قبلی خود نشان داده کاملا متفاوت با سایر بازی های هم سبک خود هست و همین عامل باعث محبوبیت ان شده سعی کرده این مزیت خود را در نسخه ی سوم خود بیش از پیش حفظ کند.

محمدجواد بازدید : 204 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

حذف تروجان ها با RemoveIT PRO 26.11.2012

در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزاری برای از بین بردن بد افزار ها برایتان آماده کرده ایم. RemoveIT نرم افزاری حرفه ای برای از بین بردن تروجان ها می باشد. با این نرم افزار می توانید اقدام به نابودی ویروس ها, تروجان ها, کرم ها, اسپم ها و سایر بد افزارها نموده و آن ها را در کمترین زمان ممکن شناسایی و براحتی از سیستم خود حذف نمایید. این نرم افزار قادر به شناسایی و حذف اکثر ویروس ها و آلودگی ها می باشد. از ویژگی های خاص این نرم افزار تشخیص فایل های مخرب و ویروس ها می باشد چون هیچ یک از برنامه های دیگر نمی توانند آن را تشخیص دهند همچنین این نرم افزار می تواند تمامی فایل های اجرای در سیستم را شناسایی کرده و در صورت بوجود آمدن مشکلی به شما اطلاع دهد.

 

 

محمدجواد بازدید : 70 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

ساخت فیلم های آموزشی با FlashBack Pro 4.1.0.2481

FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند و با کارایی آسان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید از تمامی فعالیتهایی که توسط ویندوز برروی کامپیوتر دسکتاپ خود انجام می دهید تصویر برداری نموده و بصورت فیلمی با فرمت دلخواه ذخیره نمایید، این نرم افزار دقیقا همان چیزی را که درون سیستم خود مشاهده می نمایید را ضبط می نماید. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به سادگی ویدئوهای آموزشی برای نرم افزارها و یا دیگر آموزشهای مبنی بر کامپیوتر خود را ایجاد نمایید. با قابلیت ضبط و ویژگی غیر قابل شناسایی این برنامه می توانید بدون اینکه شخص مورد نظر اطلاع داشته باشد، تمامی فعالیتهای وی را ضبط نمایید.

 

 

محمدجواد بازدید : 87 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

ویرایش فایل های صوتی با DJ Studio Pro 10.4.2.1

در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزاری برای ساخت و ویرایش آهنگ برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار DJ Studio به شما یک محیط مجازی جهت اعمال تنظیمات و افکت های فراوان بر روی موسیقی ها را می دهد تا بتوانید با استفاده از این ابزار صوتی انواع آهنگ های الکترونیکی و بسیار زیبا بسازید و آن را سپس در فرمت های مختلف صوتی نیز ذخیره کنید. همچنین می توانید سرعت اجرای آهنگ را تنظیم کرده و آن را در حافظه ی نرم افزار ذخیره کنید. ویرایشگر این نرم افزار دارای امکانات جامع و کامل در مورد فایل های صوتی است به طوری که کاربر می تواند تگ های ID3 ، lyric ها و تصویر کاور آلبوم را به صورت حرفه ای ویرایش کند همچنین نرم افزار یک پخش کننده بسیار قوی فایل های صوتی نیز هست و شما می توانید با این نرم افزار انواع فایل های صوتی در فرمت های مختلف را با کیفیت بالایی پخش کنید. از امکانات این نرم افزار می توان به ساخت سی دی های صوتی، ویرایش تمامی فرمت های صوتی، ابزار برش فایل صوتی و… اشاره کرد.

محمدجواد بازدید : 100 جمعه 01 دی 1391 نظرات (1)

مشاهده نقشه های ماهواره ای با Google Satellite Maps Downloader 6.989

Google Satellite Maps Downloader نرم افزاری است که با کمک آن می توانید نقشه ماهواره ای تمام نقاط کره زمین را دریافت نمایید. این نرم افزار اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا کلیه ی جزیات شهر ها مانند ساختمان ها، خیابان ها، پارک ها و… به صورت کاملا واقعی نمایش دهد. از مزیت های این برنامه می توان این را نام برد که همه کاربران قادر به استفاده از آن هستند و نیازی نیست برای استفاده از این نرم افزار حتما از سرعت اینترنت بالایی برخوردار باشید. با استفاده از این نرم افزار به آسانی و با سرعت بسیار بالا به هر قسمت از نقشه جهان مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و قادرید آن ها را دانلود نمایید همچنین این برنامه قابلیت ذخیره سازی عکس ها را دارد و به راحتی می توانید عکس بارگذاری شده مورد نظر خود را ذخیره سازی نمایید. بوسیله این نرم افزار می توانید از حالت نقشه خارج شده و منطقه مورد نظر را به صورت واقعی و با کمک عکس های ماهواره ای مشاهده نمایند. این نرم افزار هر قسمت از نقشه را در ابعاد کوچک دانلود کرده و با فرمت gmid ذخیره می کند.

محمدجواد بازدید : 250 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن زیبای It’s a SpongeBob Christmas 2012

کیفیت: HDTV 720p

سال تولید: ۲۰۱۲

امتیاز: ۶٫۷

زمان: ۹۰ دقیقه

زبان: انگلیسی

تاریخ انتشار : ۲۳ November 2012

امروز گروه آریا دانلود برای شما انیمیشن زیبای It’s a SpongeBob Christmas را آماده کرده است. این انیمیشن که یکی دیگر از سری انیمیشن های باب اسفنجی است به مناسبت نزدیک شدن کریسمس ساخته شده است. کارگردانی این قسمت را دو کارگردان خوب سینمای جهان یعنی Mark Caballero, Seamus Walsh بر عهده گرفتند. امتیاز این انیمیشن امتیاز ۶٫۷ است که در ابتدای راه قابل قبول است. مدت زمان این انیمیشن دوست داشتنی ۹۰ دقیقه است که می توانید این انیمیشن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از آسا دانلود دریافت کنید.

محمدجواد بازدید : 70 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

کنترل کودکان در اینترنت با Salfeld Child Control 2012 12.467

Salfeld Child Control عنوان یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت کودکان در اینترنت است. این نرم افزار که می تواند بهترین گزینه برای انتخاب پدر و مادرها برای کنترل کودکان خود در اینترنت باشد، دارای امکاناتی است که به شما امکان می دهد کودک خود در اینترنت کنترل و مانع آن شوید تا کودکان شما از سایت های غیر اخلاقی، سیاسی و … دیدن و وارد آن ها شود. در این نرم افزار می توانید با دادن توضیحات و یا کلمات کلیدی مانع جستجو و یا باز شدن سایت هایی شوید که از این کلمات استفاده می کنند. همچنین می توانید زمانی را برای قطع کردن اینترنت و محدود کردن اینترنت برای کودکانتان و یا استفاده از کل کامپیوتر را محدود و زمان مشخصی برای قطع شدن آن مشخص کنید. در این نسخه بسیاری از مشکلات مانند ریست شدن خود به خود نرم افزار و امنیت پایین آن برطرف شده است. امیدواریم این نرم افزار مورد توجه شما قرار بگیرد.

محمدجواد بازدید : 1370 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Hitman: Absolution نسخه کم حجم BLACKBOX

. :: بازی Hitman: Absolution نسخه کم حجم BLACKBOX ::.

Hitman:Absolution ساخته جدید استودیوی دانمارکی IO Interactive اکشن تر و خونین تر از قبل شده است. طنز تلخ آن همچنان باقی است و Tore Blystad کارگردان بازی می گوید در ابتدای ساخت Absolution ما این طنز را از بازی حذف کردیم. می خواستیم بازی جدی تر باشد، پس این طنز باید از آن حذف می شد. ولی بعداً دوباره به بازی بازگشت و ما هم از آن استقبال کردیم. این یکی از ساختارهای پایه ای بازی است. واقعاً هم همینطور هست. آن نیشخندی که در بعضی صحنه های قسمت های قبلی Hitman بر لب داشته اید را در این بازی دوباره خواهید دید. مرحله یتیم خانه اولین نمایش بازی است که IO بعد از E3 به مطبوعات نشان داده و بازگشت Agent 47 را بعد از ۵ سال نشان می دهد.

محمدجواد بازدید : 286 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Green Lantern: Emerald Knights دوبله فارسی

امتیاز: ۶٫۸

سال تولید : ۲۰۱۱

مدت زمان : ۸۴ دقیقه

کیفیت : BDRip 720p

زبان: فارسی ( دوبله )

امروز گروه آسا دانلود انیمیشن زیبای Green Lantern: Emerald Knights را به صورت دوبله برای شما بر روی سایت قرار داده است. این انیمیشن که محصول سال ۲۰۱۱ است توانسته با کسب امتیاز ۶٫۸ به یکی از انیمیشن های خوب سال تبدیل شود. این انیمیشن دارای داستانی متفاوت نسبت به فیلم خود است و میتوان گفت داستانی را بعد از آن واقعه به نمایش در می آورد. این انیمیشن با کیفیت BDRip 720p برای شما آماده شده است.

محمدجواد بازدید : 103 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

تبدیل فایل های صوتی با AVS Audio Converter 7.0.4.507

در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های صوتی را برایتان آماده کرده ایم. AVS Audio Converter نرم افزاری برای تبدیل فرمت فایل های صوتی به یکدیگر و جداسازی صدا از فایل های تصویری است. می توانید فایل های صوتی با فرمت های چون MP3, FLAC, OGG, AAC, M4A, M4B, M4R, AMR, WMA, VOX را با استفاده از این نرم افزار به یکدیگر تبدیل کنید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به تبدیل همزمان چندین فایل صوتی ، قابلیت تغییر در کیفیت فایل صوتی , امکان ساخت رینگتون , اضافه کردن افکت های ساده و… اشاره کرد.

محمدجواد بازدید : 83 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

زیبا سازی تصاویر در فوتوشاپ با Athentech Perfectly Clear 1.6.5

Athentech Perfectly Clear پلاگینی برای نرم افزار فتوشاپ می باشد که می توان تصاویر بسیار جذابی را با آن خلق نمود. یکی از مهم ترین کارهایی که با این نرم افزار انجام می شود, رتوش و زیباسازی تصاویر است. این پلاگین کاملا به صورت خودکار بدون نیاز به تنظیمات خاص، تصاویر شما را اصلاح می کند. با این نرم افزار می توانید با یک کلیک عکس خود را واضح کنید و به سادگی با اعمال پلاگین بر روی عکس مورد نظر, عکس شما بطور اتوماتیک تصحیح می شود و می تواند پروسه هایی را که انجام آنها به چندین ساعت وقت و تجربه نیازمند است را تنها در چند دقیقه انجام دهید.

محمدجواد بازدید : 97 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان از آپلودسنترها با MiPony 2.0.2

در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزاری برای مدیریت سایت های اشتراک گذاری فایل ها را برایتان آماده کرده ایم. با نرم افزار MiPony می توانید به صورت رایگان از آپلود سنتر هایی مانندDepositefiles, Filefactory, Megaupload, Easy-Share, Gigasize, Mediafire, Uploading, 4shared و… استفاده کنید. برای استفاده رایگان از این قبیل سایت ها به خرید یک اکانت Premium نیاز دارید و اگر هم بخواید فایلی رو بصورت رایگان استفاده کنید با محدودیت زمانی, وارد کردن کد و سایر مشکلات مواجه خواهید شد ولی نرم افزار MiPony تمامی این مشکلات مدیریت می کند و با وارد کردن لینک فایل به برنامه به صورت خودکار اقدام به دانلود می کند.

محمدجواد بازدید : 90 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

افزایش سرعت CPU با Process Lasso PRO 6.0.1.92 FINAL

Process Lasso PRO نرم افزاری قدرتمند برای افزایش سرعت اجرای فرآیند ها در CPU و جلوگیری از هنگ کردن سیستم می باشد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به جلوگیری از انحصاری نمودن پردازنده توسط پردازه های خاص , بهینه سازی پویای اولویت بندی به منظور تعادل سیستم , استفاده بسیار کم از حافظه رم و سی پی یو و… اشاره کرد. نرم افزار Process Lasso با مدیریت قدرتمند بخش Process سی پی یو نقش اساسی را در افزایش سرعت سیستم اعمال می کند.

محمدجواد بازدید : 91 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

مدیریت فایل با Total Commander 8.01 ExtremePack

نرم افزار Total Commander ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت فایل ها می باشد. این نرم افزار مدیریت فایل ها و دایرکتوری های شما را بسیار ساده کرده است. نرم افزار فوق از قابلیت های منحصر به فردی چون امکان جستجوی قوی فایل ها، امکان اعمال تغییرات گروهی روی فایل ها، نظیر تغییر نام گروهی و … نیز برخوردار است. سیستمی کردن فایل ها و فولدرها، برداشتن خاصیت سیستمی فایل ها و فولدرها، تغییر نام دسته جمعی فایل ها با الگوهای پیشرفته و امکانات بی نظیر، کپی فایل ها و فولدرها با سرعت بالا و بدون اشغال کردن ویندوز و تخمین درست زمان کپی، انتقال فایل ها با سرعت بالا در مسیرهای مختلف، انجام چندین وظیفه در کار با فایل ها با سرعت و مدیریت خوب، تکه تکه کردن فایل ها و چسباندن تکه ها به هم، فشرده سازی فایل ها، کار با فولدرهای شبکه از طریق نرم افزار، مقایسه فایل ها و فولدرها و یکسان سازی آنها با هم، نمایش فایل ها و فولدرها و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

محمدجواد بازدید : 117 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی ASSASSIN’S CREED 3 نسخه کم حجم BLACKBOX

.:: ASSASSIN’S CREED 3 نسخه کم حجم BLACKBOX ::.

از جنگ های صلیبی تا قرون وسطا را با سری بازی های Assassin’s Creed پشت سر گذاشتیم. با ۲ قهرمان به نام های الطائر و اتزیو آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin’s Creed II و نسخه های Spin-off آن، این بار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از ۳ سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.

محمدجواد بازدید : 82 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آفیس 2013   Microsoft Office Pro Plus 2013

نرم افزار آفیس یکی از محبوب ترین و کامل ترین مجموعه نرم افزاری است که شرکت بزرگ مایکروسافت آن را عرضه کرده است. این مجموعه که به شما در مدیریت انواع اسناد با شکل ها و روش های گوناگون کمک میکند ، دارای امکاناتی است که تا کنون هیچ شرکت و نرم افزار دیگری نتوانسته آن را برای کاربران به ارمغان بی آورد و همین امر باعث شده شرکت مایکروسافت از سال اول تولید این نرم افزار در صدر فروش نرم افزاری هایی همانند این نرم افزار قرار بگیرید.در این نسخه مایکروسافت یعی کرده تا قسمت تاچ یا همان لمسی این نرم افزار را برای دستگاه های تاچ افزایش دهد تا راحت تر بتوان با آن کار کرد. همچنین بسیاری از امکانات جدید به انواع نرم افزار های موجود در این بسته افزوده شده است و ظاهری بسیار زیبا تر برای این نسخه طراحی و عرضه شده است. این نسخه از آفیس که به گفته مایکروسافت کرک کردن و استفاده رایگان از آن بسیار سخت است اما بالاخره نسخه کرک شده و فعال آن برای کاربرانی که قادر به خرید این نرم افزار نیستند منتشر شد. حتی در صورتی که شما نسخه رایگان این نرم افزار را در موتور هایی مانند گوگل ، یاهو و … جست و جو کنید بسیاری از لینک ها از این موتور ها به دلیل عدم رعایت کپی رایت پاک شده اند. به هر حال گروه آریا دانلود این نرم افزار را همراه با آموزش فعال سازی برای شما آماده کرده است. این نرم افزار دارای ۲ نسخه ۶۴ و ۳۲ بیتی است که باید آن را مطابق با ویندوز خود انتخاب کنید ، پس در هنگان دریافت این نرم افزار دقت کافی را داشته باشید. امیدواریم این نرم افزار محبوب مورد توجه شما قرار بگیر

محمدجواد بازدید : 96 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

 

مبدل ویدیویی با Wondershare Video Converter Ultimate 6.0.2.2

نرم افزار قدرتمند Wondershare Video Converter Ultimate توانایی تبدیل تمامی فرمت های صوتی و ویدویی را به یکدیگر دارا می باشد و میتواند انواع مختلف آنها را با امکانات مختلف نظیر بریدن و چسباندن به یکدیگر و همچنین قطع کردن قسمت ها ناخواسته و… به یکدیگر تبدیل کند. در کنار این قابلیت نرم افزار می تواند فیلم های ۲بعدی را به ۳بعدی تبدیل کند و این یکی از امکانات مهم نرم افزار بشمار می رود همچنین نرم افزار توانایی ریپ کردن دی وی دی های ویدویی را نیز داراست و می تواند این دسته از ویدیویها را با تبدیل فرمت به ویدیوهای معمولی برروی هارد دیسک شما کپی نماید تا نگهداری و پخش آنها آسان تر گردد.

محمدجواد بازدید : 76 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

ضبط فیلم از محیط دسکتاپ با SolveigMM HyperCam 3.5.1211.22

SolveigMM HyperCam نرم افزاری قرتمند برای ضبط ویدیو می باشد. این نرم افزار می تواند از فیلم و بازی های کامپیوتری فیلم برداری کرده در در فرمت های مختلف مانند AVI، WMV , ASF و… ذخیره کند، همچنین می توانید میزان فریم و کیفیت فشرده سازی فیلم قبل از ضبط ویدئویی را انتخاب کنید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به فیلم برداری از تماس های Skype, ساخت نرم افزار آموزشی, ضبط صدا از میکروفون, ضبط کلیپ های ویدیویی از روی صفحه نمایش و… اشاره کرد

محمدجواد بازدید : 242 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

 آموزش نقاشی چهره و بدن با Language of Drawing – قسمت دوم

.: قسمت دوم مجموعه آموزشی Language of Drawing با تدریس Glen Vilppu :.

.: برای نخستین بار در بین وبسایت های ایرانی :.

زبان : انگلیسی

فرمت : AVI

مدرس : Glen Vilppu

همانطور که وعده داده بودیم قسمتی دیگر از مجموعه محبوب نقاشی Language of Drawing برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه که توسط استاد بزرگ نقاشی Glen Vilppu تدریس میشود شما را در راه یادگیری نقاشی چهره و بدن همراهی و به شما ظریفترین آموزش ها و فنون نقاشی را می آموزد. قسمت دوم این مجموعه که به شما رویه و راه های اصولی طراحی را آموزش میدهد. این مجموعه دارای ۱۷ قسمت است که ما سعی میکنیم به مرور زمان این قسمت ها را بر روی سایت قرار دهیم. امیدواریم از این مجموعه نهایت لذت را ببرید.

محمدجواد بازدید : 64 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

بهینه سازی رجیستری با NETGATE Registry Cleaner 4.0.705.0

NETGATE Registry Cleaner نرم افزاری کامل برای پاکسازی رجیستری ویندوز و همچنین پاکسازی ویندوز فایل های بیهوده می باشد. این نرم افزار علاوه بر امکانات فراوانی که در رابطه با تعمیر و رجیستری ویندوز دارد، توانایی حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و همچنین پاکسازی فایل های مضر برای ویندوز را نیز داراست. این نرم افزار با اصلاح و تعمیر رجیستری و حذف ورودهای نامعتبر که باعث به وجود اومدن مشکلات شده اند، سرعت ویندوز شما را افزایش خواهد داد. قابلیت اصلی دیگر این نرم افزار توانایی بک آپ گرفتن از رجیستری و امکان بازگردانی آن است. به این ترتیب می توانید از رجیستری سالم خود بک آپ گرفته و در زمان مورد نیاز را آن بازیابی نمایید.

محمدجواد بازدید : 117 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (1)

دانلود مجله Classic Aircraft شماره December 2012

امروز مجله ای را برای شما علاقه مندان به هواپیما های قدیمی و کلاسیک آماده کرده ایم. این مجله که یکی از معروف ترین مجلات در رابطه با هواپیما های قدیمی است به معرفی انواع هواپیماهایی می پردازد که در دوران خود جزو بهترین هواپیما های دنیا بوده و همه ی آن ها در دوران خود خدمات بسیاری را به کشور های خود ارائه داده اند. هواپیماهای معرفی شده در این مجله هم جنگی و هم مسافر بری و یا سایر نوع های هواپیماها هستند که در قالب یک فایل PDF برای شما آماده شده اند

محمدجواد بازدید : 109 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Hitman: Absolution نسخه PC

.: برای اولین بار در میان وبسایت های فارسی، برای نسخه PC :.

.:به همراه کرک معتبر اسکیدرو :.

بالاخره انتظارها به پایان رسید و استودیوی بازی ساز IO Interactive یکی از پرطرفدارترین و سابقه دارترین بازی خود را منتشر کرد. بازی که پس از یک وقفه ی نسبتا طولانی دوباره پا به عرصه ی دنیای بازی های رایانه ای گذاشت. این بازی با قدمتی که دارد آن قدر در سال های اولیه انتشارش محبوب واقع شد که حتی بعد از این وقفه ی طولانی وقت، خبر از انتشار این بازی به گوش ها رسید. دوباره طرفداران این بازی به شور شوق افتادند و برای انتشار آن لحظه شماری می کردند. اما این بازی نسبت به سری قبلی های خود با آنکه سعی کرده محوریت داستان خود را حفظ نماید اما دستخوش تغییراتی هم بوده است.

محمدجواد بازدید : 79 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

مونتاژ تصاویر با CoolwareMax Face Off Max 3.4.8.6

CoolwareMax Face Off Max ابزاری قدرتمند در زمینه میکس و مونتاژ تصاویر می باشد. به کمک این برنامه شما میتوانید بدون داشتن دانش بالا از کامپیوتر تصاویر مورد نظر خود را ویرایش و میکس کنید. با این نرم افزار می توانید به راحتی و با چند کلیک ماوس، صورت عکس دلخواه خود را با یک عکس دیگر تغییر دهید. این نرم افزار عکس های آماده ای از افراد مشهور را نیز به عنوان نمونه در خود جای داده است که شما می توانید به راحتی چهره خود را بر روی بدن آنها قرار دهید. شما در این نرم افزار مونتاژ چهره قادرید فایل های ایجادی خود را که گاها خنده دار و سرگرم کننده هستند از طریق راههای ارتباطی مختلف مانند Email, myspace, facebook, ecards, fakes, jokes و… به اشتراک گذاشته و در دسترس عموم قرار دهید.

محمدجواد بازدید : 73 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Madagascar 3 : Europe’s Most Wanted دوبله فارسی

زبان » انگلیسی

کیفیت » HD 720

محصول سال » ۲۰۱۲

زمان » ۸۰ دقیقه

امتیاز » ۷٫۰

Madagascar 3 : Europe’s Most Wanted عنوان انیمیشنی است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و توانست با کسب امتیاز ۷٫۰ از سایت معتبر IMDB و فروش بسیار بالا موفقیتی برای سازندگان آن ها که قسمت اول و دوم این مجموعه را نیز ساخته بودند کسب کند. در این قسمت تمامی شخصیت های اصلی قسمت های قبل حضور دارند و تعدادی شخصیت دوست داشتنی و جدید نیز به این انیمیشن اضافه شده است. اینبار آن ها قصد دارند تا به باغ وحش خود که در نیویورک است بازگردند اما در بین راه با گروهی از سیرک روبرو میشوند که مدت هاست شهرت آن کاسته شده و دیگر آن هواداران قبل را ندارند و به آن ها کمک میکنند تا بتوانند سیرک را دوباره به شهرت قدیمیه خود برگردانند.

محمدجواد بازدید : 73 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player 11.5.502.124 Beta

قطعا در اینترنت با سایت هایی مواجه شده اید که بخشی از آنها توسط مرورگر ویندوز نمایش داده نمی شود. در پست امروز وب سایت آریا دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به صورت کامل این مشکل را بر طرف می سازد. نرم افزار Adobe Flash Player به شما کمک می کند تا تمامی فایل های فلشی را که در صفحات وب سایت ها قرار دارد مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده کلیپ های آنلاین از سایتی مانند یوتوب باید این پلاگین بر روی مرورگرتان نصب شده باشد و حتی بدون این پلاگین امکان انجام باری های فلش در سایت های بازی های آنلاین وجود ندارد.

محمدجواد بازدید : 102 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار مالتی مدیا Zortam Mp3 Media Studio Pro 14.20

نرم افزار Zortam Mp3 Media Studio نرم افزار مالتی مدیا بسیار قدرتمند است که قادر است تا به تمامی نیازهای شما در رابطه با انواع فایل های صوتی پاسخ دهد . به کمک این نرم افزار می توانید تا بر اساس تگ های MP3 فهرستی از آهنگ های خود ایجاد کنید و در صورت لزوم آنها را جست و جو کرده و به راحتی بیابید همچنین دارای قابلیت ویرایش انواع تگ ها نظیر  ID3v1 و ID3v2.4 نیز می باشد.

همچنین قابلیت ویرایش فایل های صوتی و تغییر نام دسته ای آنها را نیز برای کاربران اعمال کرده است که می توانید تنها در چند کلیک ماوس و در زمانی کم تمامی فایل های صوتی خود را تغییر دهید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا کاورها و نام آلبوم و بسیاری از اطلاعات دیگر درباره آهنگ را از طریق اینترنت به دست آورید و همچنین به شما امکان تبدیل دسته ای فایل های WAV به MP3 و همچنین بالعکس را خواهد داد. این برنامه از تبدیل دسته ای فایل ها نیز پشتیبانی کرده تا در وقت شما نیز صرفه جویی شود و همچنین قابلیت رایپ کردن انواع سی دی های صوتی را نیز دارا می باشد و به کاربران خود امکان رایت انواع سی دی های صوتی با کیفیت بالا را نیز خواهد داد.

محمدجواد بازدید : 255 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
  • بازديد: 10
  • دسته بندي: , , ,

نرم افزار کنترل سیستم Anvir Task Manager 7.0.2 FINAL

این نرم افزار وظیفه مدیریت سیستم شما را دارد و به آسانی این امکان را برای شما فراهم میکند که بر روی تمامی نرم افزار ها و ابزار های روی سیستم خود نظارت داشته باشید . این برنامه میتواند به صورت دقیق هر فرآیند که بر روی سیستم شما در حال اجرا میباشد را برای شما نمایش دهد که با استفاده از این امکان میتوانید به آسانی آن ها را مدیریت کنید .

این نرم افزار میتواند تمامی فرآیند های در حال اجرا ویندوز را به شما نمایش دهد حتی فرآیند هایی که به ظاهر پنهان شده اند و قابلیت نمایش را در برنامه های مشابه ندارند این نرم افزار میتوانند آنها را به شما نمایش دهد . اگر شما هم یکی از کسانی هستید که با مشکل استفاده بیش از حد سیستم از منابع رو به رو هستید ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد میکنیم تا بتوانید بفهمید که مشکل از کدام قسمت سیستم شما میباشد .

محمدجواد بازدید : 83 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار DeskSoft EarthView v4.0.0نرم افزار DeskSoft EarthView در واقع یک تصویر پس زمینه و یا یک محافظ صفحه نمایش دینامیک است که کاربران کامپیوتر می توانند از آن استفاده کرده و نهایت استفاده را ببرند. این نرم افزار دیدگاه ها و تصاویر بسیار زیبایی را از زمین در اختیار کاربران خود قرار می دهد که حتی می توانید تغییرات شب و روز را نیز در آن ببینید و دارای تصاویری رنگارنگ ، با کیفیت بالا و همچنین با وضوحی بالا است که جلوه بسیار زیبایی را به کامیوتر شما خواهد داد.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام دامنه برای سایت بهتراست؟(مهم)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,796
  • بازدید ماه : 5,005
  • بازدید سال : 29,500
  • بازدید کلی : 156,930
  • کدهای اختصاصی