loading...
آسادانلود| سایت دانلود|دانلودنرم افزار|دانلودبرنامه|بهترین سایت دانلود
محمدجواد بازدید : 151 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

تغییر آدرس IP با Super Hide IP 3.2.5.6

همانطور که می دانید تمام فعالیت های شما از طریق IP قابل پیگیری بوده و افرادی که قصد هک کردن شما را داشته باشند به راحتی می توانند از این طریق به تمامی اطلاعات موجود در رایانه شما دسترسی پیدا کنند. از همین رو امروز در سایت آریا دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است IP شما را پنهان کند تا دیگر هکرها نتوانند از این طریق وارد سیستم شما شوند. نرم افزار Super Hide IP با پنهان کردن آی پی سیستم به شما این امکان را می دهد که به طور ناشناس در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید. این عملیات پنهان سازی و تغییر آی پی را به صورت کاملآ اتوماتیک انجام می دهد و بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه نیازی نیست که کاربر تنظیمات خاصی را انجام دهد همچنین این نرم افزار دارای قسمتی به نام Choose IP Country می باشد که در این قسمت شما می توانید آی پی های مختلف کشورها را بدست آورید. البته اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته شده اند تا حدودی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان نداده اند، اما این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه با حجم کم خود می تواند به طور کامل عملیات تغییر و پنهان سازی آی پی را انجام دهد. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار خوب این نرم افزار امکان تغییر آی پی پس از سپری شدن مدت زمان خاصی است در واقع این نرم افزار خود به صورت خودکار هر ده دقیقه یکبار، آی پی را تغییر می دهد که البته شما می توانید در تنظیمات نرم افزار این زمان را تغییر داده و یا کلا آن را غیر فعال نمایید.

محمدجواد بازدید : 204 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

حذف تروجان ها با RemoveIT PRO 26.11.2012

در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزاری برای از بین بردن بد افزار ها برایتان آماده کرده ایم. RemoveIT نرم افزاری حرفه ای برای از بین بردن تروجان ها می باشد. با این نرم افزار می توانید اقدام به نابودی ویروس ها, تروجان ها, کرم ها, اسپم ها و سایر بد افزارها نموده و آن ها را در کمترین زمان ممکن شناسایی و براحتی از سیستم خود حذف نمایید. این نرم افزار قادر به شناسایی و حذف اکثر ویروس ها و آلودگی ها می باشد. از ویژگی های خاص این نرم افزار تشخیص فایل های مخرب و ویروس ها می باشد چون هیچ یک از برنامه های دیگر نمی توانند آن را تشخیص دهند همچنین این نرم افزار می تواند تمامی فایل های اجرای در سیستم را شناسایی کرده و در صورت بوجود آمدن مشکلی به شما اطلاع دهد.

 

 

محمدجواد بازدید : 70 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

کنترل کودکان در اینترنت با Salfeld Child Control 2012 12.467

Salfeld Child Control عنوان یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت کودکان در اینترنت است. این نرم افزار که می تواند بهترین گزینه برای انتخاب پدر و مادرها برای کنترل کودکان خود در اینترنت باشد، دارای امکاناتی است که به شما امکان می دهد کودک خود در اینترنت کنترل و مانع آن شوید تا کودکان شما از سایت های غیر اخلاقی، سیاسی و … دیدن و وارد آن ها شود. در این نرم افزار می توانید با دادن توضیحات و یا کلمات کلیدی مانع جستجو و یا باز شدن سایت هایی شوید که از این کلمات استفاده می کنند. همچنین می توانید زمانی را برای قطع کردن اینترنت و محدود کردن اینترنت برای کودکانتان و یا استفاده از کل کامپیوتر را محدود و زمان مشخصی برای قطع شدن آن مشخص کنید. در این نسخه بسیاری از مشکلات مانند ریست شدن خود به خود نرم افزار و امنیت پایین آن برطرف شده است. امیدواریم این نرم افزار مورد توجه شما قرار بگیرد.

محمدجواد بازدید : 84 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

رمز گذاری فایل با Folder Lock 7.1.6

Folder Lock نرم افزار امنیتی بسیار مفیدی است که به راحتی با چند کلیک می توانید از فایل های شخصی خود محافظت کنید. با این نرم افزار قادرید تر تعداد فایل, پوشه, تصاویر و… را رمز گذاری کنید. Folder Lock فایل هارا غیر قابل حذف می کند حتی زمانی که سیستم عامل خود را تغییر دهید, بدون رمز عبور صحیح نمی شد فایل را حذف کرد. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به پنهان کردن فایل ها، پوشه ها و درایوها از دید دیگر کاربران اشاره کرد و در برابر تروجان ها, ویروس ها حفاظت نمود همچنین می توان از فایل ها در USB flash drives, disks, CD-RWs, notebooks, and hard disks حفاظت کرد.

محمدجواد بازدید : 229 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

حذف تروجان ها با RemoveIT PRO 26.11.2012

در پست امروز وبسایت آسا دانلود نرم افزاری برای از بین بردن بد افزار ها برایتان آماده کرده ایم. RemoveIT نرم افزاری حرفه ای برای از بین بردن تروجان ها می باشد. با این نرم افزار می توانید اقدام به نابودی ویروس ها, تروجان ها, کرم ها, اسپم ها و سایر بد افزارها نموده و آن ها را در کمترین زمان ممکن شناسایی و براحتی از سیستم خود حذف نمایید. این نرم افزار قادر به شناسایی و حذف اکثر ویروس ها و آلودگی ها می باشد. از ویژگی های خاص این نرم افزار تشخیص فایل های مخرب و ویروس ها می باشد چون هیچ یک از برنامه های دیگر نمی توانند آن را تشخیص دهند همچنین این نرم افزار می تواند تمامی فایل های اجرای در سیستم را شناسایی کرده و در صورت بوجود آمدن مشکلی به شما اطلاع دهد.

محمدجواد بازدید : 84 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

حذف فایل های مخرب با EMCO Malware Destroyer 6.2.15.231 + Portable

نرم افزار EMCO Malware Destroyer نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای است که قادر به حذف بسیاری از نرم افزارهای مخرب می باشد و دارای یک موتور اسکن بسیار قدرتمند و سریع است که قادر است تا بیش از ۹۰۰۰ نرم افزار مخرب نظیر ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، تروجان ها ، کرم ها ، جاسوس افزارها و غیره را شناسایی و به سرعت نابود کند.

 

علاوه بر این دارای یک ماژول برای حذف نوار ابزارهای مزاحم نظیر ابزارهای تبلیغاتی و جاسوسی از مرورگر اینترنت اکسپلورر ( نوار ابزار الکسا ، HotBar و Gator ) می باشد. این نرم افزار قابلیت اسکن کامل سیستم شما را دارا می باشد که پس از اسکن لیستی از نرم افزارهای مخرب را در اختیار شما قرار می دهد تا در صورت لزوم به سرعت آنها را حذف کنید. از دیگر مزیت های این نرم افزار رابط گرافیکی ساده آن است که حتی کاربران مبتدی نیز قادر به استفاده از آن و حفاظت از سیستم خود می باشند و همچنین دارای قابلیت به روز رسانی خودکار است که همواره قادر به شناسایی جدیدترین نرم افزارهای مخرب و جاسوس افزارها نیز می باشد. این برنامه در پس زمینه اجرا می شود که این یعنی هیچگونه تغییری در سرعت سیستم نخواهد داشت و شما قادر به اجرای تمامی برنامه ها بدون هیچ مشکلی خواهید بود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام دامنه برای سایت بهتراست؟(مهم)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,904
  • بازدید ماه : 5,113
  • بازدید سال : 29,608
  • بازدید کلی : 157,038
  • کدهای اختصاصی