loading...
آسادانلود| سایت دانلود|دانلودنرم افزار|دانلودبرنامه|بهترین سایت دانلود
محمدجواد بازدید : 176 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

حذف نرم افزار های نصب شده با Your Uninstaller! Pro 7.5.2012.12 FINAL

Your Uninstaller نرم افزاری کاربردی دز زمینه حذف کامل نرم افزار های نصب شده می باشد. هنگامی که در ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا شود، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه ها ممکن است با هم تداخل پیدا کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حد زیادی افزایش داد . فقط لازم است برنامه ای که می خواهید آن را به طور کامل حذف نمایید را از لیست برنامه ها انتخاب کنید .

 

ویژگی های نرم افزار Your Uninstaller :

محمدجواد بازدید : 64 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

بهینه سازی ویندوز با Glary Utilities 2.51.0.1663

با افزایش تعداد کاربران رایانه هر روز مشکلات تازه ای در بین این کاربران به وجود می آید و هر روز مشکلات جدیدی مطرح می شود. یکی از مشکلاتی که همیشه همه کاربران با آن روبرو هستند مشکلات رجیستری و همچنین بهینه سازی سیستم و ویندوز می باشد. Glary Utilities ابزاری توانمند در بهینه سازی قسمت های مختلف ویندوز است.نرم افزار از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر یک می تواند بر اساس نیاز کاربر قسمت های مختلفی از ویندوز را بهینه کند.در پست امروز وبسایت آریا دانلود نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. این ابزار بهینه سازی به شما کمک می کنند تا با پاک کردن فایل های بیهوده و اضافی را از رجیستری سیستم خود پاک کند و به این ترتیب سرعت سیستم خود را افزایش دهید. شما با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به آنالیز دیسک خود بپردازید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به مدیریت مرورگر, حذف فایل های تکراری, مدیریت بر روی استارت آپ, تنظیم بخش های امنیتی سیستم و امکانات دیگر که مربوط به بهینه سازی سیستم و بالا بردن سرعت سیستم می باشد اشاره نمود.

 

 

محمدجواد بازدید : 90 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

افزایش سرعت CPU با Process Lasso PRO 6.0.1.92 FINAL

Process Lasso PRO نرم افزاری قدرتمند برای افزایش سرعت اجرای فرآیند ها در CPU و جلوگیری از هنگ کردن سیستم می باشد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به جلوگیری از انحصاری نمودن پردازنده توسط پردازه های خاص , بهینه سازی پویای اولویت بندی به منظور تعادل سیستم , استفاده بسیار کم از حافظه رم و سی پی یو و… اشاره کرد. نرم افزار Process Lasso با مدیریت قدرتمند بخش Process سی پی یو نقش اساسی را در افزایش سرعت سیستم اعمال می کند.

محمدجواد بازدید : 64 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

بهینه سازی رجیستری با NETGATE Registry Cleaner 4.0.705.0

NETGATE Registry Cleaner نرم افزاری کامل برای پاکسازی رجیستری ویندوز و همچنین پاکسازی ویندوز فایل های بیهوده می باشد. این نرم افزار علاوه بر امکانات فراوانی که در رابطه با تعمیر و رجیستری ویندوز دارد، توانایی حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و همچنین پاکسازی فایل های مضر برای ویندوز را نیز داراست. این نرم افزار با اصلاح و تعمیر رجیستری و حذف ورودهای نامعتبر که باعث به وجود اومدن مشکلات شده اند، سرعت ویندوز شما را افزایش خواهد داد. قابلیت اصلی دیگر این نرم افزار توانایی بک آپ گرفتن از رجیستری و امکان بازگردانی آن است. به این ترتیب می توانید از رجیستری سالم خود بک آپ گرفته و در زمان مورد نیاز را آن بازیابی نمایید.

محمدجواد بازدید : 62 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 تست سخت افزار سیستم با AIDA64 Extreme Edition 2.60.2153 Beta

در پست امروز وبسایت آسا دانلود نرم افزاری قدرتمند جهت تست عملکرد سیسنم عمال, نرم افزار ها و سخت افزار ها برای شما کاربران آماده کرده ایم. AIDA64 Extreme Edition به شما اطلاعات دقیق در مورد سخت افزار و نرم افزار هایی که نصب شده برو روی سیستم شما را نمایش می دهد همچنین این برنامه با بهینه سازی سیستم افزایش سرعت کامپیوتر شما را فراهم می کند. از قابلیت های این نرم افزار می توان به اطلاعات کافی از motherboard و CPU , تست و اعلام عملکرد کارت گرافیک و مانیتور , عملکرد کارت شبکه و پورت های سیستم و… اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از آریا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 237 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

مستر دانلود

 

توسط Pointstone System Cleaner می توانید انواع بدافزارهای موجود بر روی سیستم را پاک کرده و با این کار جان تازه ای به سیستم ببخشید. این نرم افزار قادر است با بهینه سازی سیستم سرعت آن را افزایش دهد و ویندوز را طوری دوباره احیاء کند که مانند روز اولی شود که شما ویندوزتان را نصب کرده اید!

کار با این نرم افزار بسیار ساده است و کافی است با یک کلیک کار را شروع کنید و بقیه موارد را به خود نرم افزار واگذار کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به حجم کم نسبت به کارایی بالا، جستوجو بسیار سریع، اسکن و دفرگ کردن هارد دیسک و درایوها و … اشاره کرد.

محمدجواد بازدید : 73 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)


مستر دانلود

 

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از گذشت مدت زمانی سرعت سیستم شما کاهش پیدا کرده باشد. علت اصلی این مشکل را می توان بروز برخی از ارورها و مشکلات در ریجستری ویندوز به حساب آورد. نرم افزار SysTweak Regclean Pro یک نرم افزار کم حجم و کاربردی برای چنین مواقعی می باشد. توسط این نرم افزار می توانید از بروز هرگونه خطا در ریجستری ویندوز جلوگیری به عمل آورید. SysTweak Regclean Pro می تواند با استفاده از راهکارهایی مختلف به بهینه سازی ویندوز بپردازد و ارورهایی که گاها در هنگام کار با ویندوز مشاهده می کنید را از بین ببرد.

 

 

محمدجواد بازدید : 82 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار بهینه سازی Zip Repair Pro 5.1.0.1417

نرم افزار Zip Repair Pro  ابزاری بسیار قدرتمند برای تعمیر انواع فایل های فشرده خراب شده و همچنین فایل هایی استخراج شده یا SFX می باشد. این نرم افزار به راحتی تمامی فایل های آرشیو شما مانند ZIP را اسکن می کند و تمامی اطلاعات از دست رفته را دوباره تنها با چند کلیک بازیابی خواهد کرد و بنابراین دیگر شما نگران از دست رفتن داده های مهم خود نیستید و به راحتی تمامی پرونده های خود را بازگردانی خواهید کرد. از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه سازگاری و پشتیبانی از انواع فرمت های فشرده سازی محبوب است که به راحتی تمامی داده ها را اسکن کرده و حتی قادر به رفع خطاهای موجود در CRC نیز است .

این برنامه همچنین به کاربران خود این امکان را می دهد تا فایل های فشرده با حجم های بزرگ و حتی بزرگتر از ۴   گیگابایت را نیز اسکن کرده و در صورت لزوم اطلاعات مورد نیاز خود را از فایل ها استخراج کنند. این برنامه همچنین قادر به بازیابی و تعمیر فایل های تقسیم شده فشرده و همچنین فایل های فشرده رمزگذاری شده نیز است که از مزیت های این برنامه به شمار می رود. این برنامه در پنجره اکسپلورر ویندوز قرار خواهد گرفت که این یعنی در هر مکانی و در سریع ترین زمان ممکن به آن دسترسی خواهید داشت و می توانید فایل های مختلف را تعمیر و یا بازیابی کنید.

برخی از ویژگی های این برنامه  :

-امکان بازیابی و تعمیر فایل های فشرده از فلاپی دیسک ها و CDROM

-تعمیر فایل های فشرده و یا استخراج فایل ها به طور مستقیم ازZIP

-بدون مهارت های خاص مورد نیاز برای تعمیر فایل های فشرده

-پشتیبانی از ترمیم حجم فایل های فشرده آسیب دیده  

-تعمیر خطاهای CRC در فایل های zip

-امکان تعمیر دسته ای فایل های فشرده

-تعمیر فرمت فایل Zip64

.

محمدجواد بازدید : 311 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزارR Wipe & Clean v9.7

 نرم افزار R-Wipe & Clean 9.7یک برنامه کامل برای پاک کردن فایل های بی فایده که درون کامپیوتر به صورت پنهان نگه داری می شود . پاک کردن اطلاعات به صورت غیر قابل بازگشت از اطلاعاتی از شما که به صورت online و offline ثبت شده مثل temporary internet files, history, cookies, autocomplete forms and passwords, swap files, recently opened documents list, Explorer MRUs, temporary files,  و موارد دیگر که رد پای شما را در بیش از ۲۰۰ برنامه جانبی نگهداری میکند ، و باعث اشغال  فضای کامپیوتر می شوند . تمام فایل ها و پوشه ها ممکن است در لیست نابودی قرار گیرد که آنها را  به صورت جداگانه و یک به یک حذف میکند . نرم افزار R-Wipe & Cleanتمامی فایل ها را با اطمینان از غیر قابل بازیابی بودن نابود می کند . این برنامه از هر دو نوع فایل سیستم FAT و NTFS پشتیبانی می کند . تمامی حذف ها به صورت جداگانه و وظیفه تمیز کردن ها میتواند به صورت ترکیبی یا جداگانه به صورت یکباره یا چند مرحله ای در همان لحظه یا زمان معینی یا به صورت نامحسوس در پس زمینه سیستم انجام شود .

 

محمدجواد بازدید : 265 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

بهینه سازی کامل با نرم افزارAvanquest PC Speed Maximizer 3.1.0.0 Portable

بهینه سازی یکی از کارهایی است که باعث افزایش سرعت و کارآیی سیستم خواهد شد، کاربری همیشه موفق می شود از سیستم خود نهایت کارآیی و قابلیت ها را بگیرد که با بهینه سازی های مداوم سیستم خود را همیشه در بهترین شرایط ممکن نگاه دارد.Avanquest PC Speed Maximizerمحصولی قدرتمند و بسیار کاربردی جهت بهینه سازی و بالا بردن سرعت ویندوز شما می باشد. این نرم افزار با داشتن ابزارهایی چون پاک سازی فایل های بیهوده، پاک سازی و بهینه سازی رجیستری و … می تواند ابزاری مناسب برای بالا بردن سرعت ویندوز شما باشد. برای افزایش کارآیی پیشنهاد می کنیم نرم افزار PC Speed Maximizer را حتما مورد آزمایش قرار دهید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام دامنه برای سایت بهتراست؟(مهم)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,782
  • بازدید ماه : 4,991
  • بازدید سال : 29,486
  • بازدید کلی : 156,916
  • کدهای اختصاصی