loading...
آسادانلود| سایت دانلود|دانلودنرم افزار|دانلودبرنامه|بهترین سایت دانلود
محمدجواد بازدید : 73 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player 11.5.502.124 Beta

قطعا در اینترنت با سایت هایی مواجه شده اید که بخشی از آنها توسط مرورگر ویندوز نمایش داده نمی شود. در پست امروز وب سایت آریا دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به صورت کامل این مشکل را بر طرف می سازد. نرم افزار Adobe Flash Player به شما کمک می کند تا تمامی فایل های فلشی را که در صفحات وب سایت ها قرار دارد مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده کلیپ های آنلاین از سایتی مانند یوتوب باید این پلاگین بر روی مرورگرتان نصب شده باشد و حتی بدون این پلاگین امکان انجام باری های فلش در سایت های بازی های آنلاین وجود ندارد.

محمدجواد بازدید : 100 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

مدیریت فرمت های ISO با WinISO Standard 6.2.0.4667

WinISO Standard نرم افزاری حرفه ای است که می توانید فایل های ایمیج گرفته خود را مدیریت کنید. با این نرم افزار قادرید فایل های ISO را ویرایش, استخراج و اکستراکت کنید همچنین فایل های BIN/ISO را می توایند به فرمت های دیگر تبدیل کنید. WinISO Standard یکی از بهترین نرم افزار ها در کار با فایل ISO می باشد.علاوه بر این, نرم افزار قابلیت ساخت ایمیج های قابل بوت سی دی و دی وی دی تغییر نام فایل های ایمیج شده, ویرایش ایمیج ها و به اجرا در اوردن فایل های ایمیج شده را دارا می باشد. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت آسا دانلود به صورت رایگان دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 87 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

پخش کننده صوتی و تصویری Zoom Player Home MAX v8.50 RC1

Zoom Player پلیر قدرتمندی برای پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. این پلیر در دو حالت کار می کند. این برنامه قادر است تا فیلم ها رو با بالاترین کیفیت نمایش دهد همچنین این برنامه می تواند فرمت های MP3, MPA, WAV, WMA, ASF, ASX, AVI, DAT, MPG, MPEG, VOB, WM, WMV پشتیبانی کامل کند. محیط کاربری ساده ای دارد که به راحتی می توانید تمامی قسمت های مختلف نرم افزار دسترسی پیدا کنند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به پخش فیلم های Blu-Ray همراه با زیر نویسشان اشاره کرد

 

محمدجواد بازدید : 90 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

پخش فایل های صوتی و تصویری با MPC HomeCinema 1.6.5.6265

با وجود گسترش و زیاد شدن تعداد فرمت های صوتی و تصویری ، نرم افزار های مختلفی برای پخش این فرمت ها عرضه شده است. یکی از بزرگترین مشکلات کاربران این است که برای پخش فرمت های مختلف ناچار به نصب چندین پلیر مختلف هستند و کمتر نرم افزاری پیدا می شود تا بتواند تمامی فرمت ها یا حتی تعداد زیادی از این فرمت ها را پشتیبانی کند! اما نرم افزار MPC HomeCinema توانست این مشکل را حل کند. این پلیر قدرتمند که دارای امکانات بسیاری نظیر پخش دی وی دی، پشتیبانی از انواع ویندوز ها، پشتیبانی از گرافیک های مختلف، بدون نیاز به نصب کدک های مختلف و … قادر است تا اکثر فرمت های موجود صوتی و تصویری را پخش کند. این نرم افزار قادر است از فرمت های WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV پشتیبانی و بسیاری از امکانات گوناگون را در اختیار کاربران قرار دهد. امیدواریم این نرم افزار نیاز شما را برطرف کرده باشد.

محمدجواد بازدید : 88 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

KMPlayer

راهنمای جستجو : نرم افزار – نرم افزار پلیر – دانلود نرم افزار – نرم افزار جدید – KMPLAYER – ورژن جدید KMPLAYER – کی ام پلیر – دانلود نرم افزار جدید

————–

نرم افزار KMPLAYER  نرم افزار است که تمامی فرمتها را پشتیبانی میکند و در عین سادگی بسیار کاربردی است .این نرم افزار با حجم بسیار کم ، کارایی بسیار زیادی دارد که میتواند بسیاری از فرمت ها را پخش کند.

محمدجواد بازدید : 153 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

free video due

راهنمای جستجو : دانلود – دانلود نرم افزار – نرم افزار – نرم افزار حذف تبلیغات – نرم افزار حذف تبلیغات از روی فیلم – حذف فیلم از روی فیلم – Free Video

—————-

اگر از دیدن فیلم هایی که بر روی آنها تبلیغات وجود دارد خسته شده اید و یا میخواهید قسمتی از یک فیلم را حذف کنید ، با دانلود   نرم افزار جدید Free Video  میتوانید این خواسته های خود را برآورده کنید. این نرم افزار هیچ تاثیری بر روی کیفیت فیلم ندارد و تقریبا تمامی فرمت های موجود را پشتیبانی میکند.

هم اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را از آسادانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 333 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

foxmediatools-foxplayer

راهنمای جستجو : دانلود – دانلود نرم افزار – دانلود نرم افزار جدید – نرم افزار جدید – پلیر – پلیر جدید – Foxmediatools FoxPlayer

———————

Foxmediatools FoxPlayer یک پلیر جذاب اما ساده با محیطی کاربر پسند است که میتواند تمامی فرمت های صوتی را پخش کند.این پلیر میتواند به صورت آنلاین نیز برای شما موزیک پخش کند.

علاوه بر پخش امکان تبدیل چند فرمت صوتی هم در این ابزار گنجانده شده است ؛ یعنی می توان با چند کلیک ساده فایل های صوتی را به فرمت های رایج در همین زمینه تبدیل کرد.

محمدجواد بازدید : 46 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

پخش فایل های دیجیتال با J.River Media Center 17.0.184 Beta Multilingual

نرم افزار J.River Media Center نرم افزاری بسیار قدرتمند برای پخش انواع فایل های دیجیتال شما است که به شما اجازه می دهد تا انواع فرمت های موسیقی ، عکس و ویدئو را مشاهده کنید. این برنامه در واقع یک برنامه همه کاره است که تمامی نیازهای شما را برای پخش انواع فرمت های مختلف فایل های چند رسانه ای برآورده خواهد کرد. این برنامه قابلیت اتصال به انواع دستگاه های خانگی را دارد و حتی می توانید به وسیله ی کنترل از راه دور آن را کنترل کنید و دارای یک رابط کاربری جدید و ساده است که برای سازماندهی ساده فایل ها طراحی شده است و به کمک آن می توانید به راحتی تمامی فایل های دیجیتال خود را یافته و پخش کنید.

 

این نرم افزار به بسیاری از دستگاه های نظیر تلویزیون ، دستگاه های کنترل از راه دور ، دوربین های دیجیتال ، اسکنر ها و پخش کننده های MP3 متصل می شود و می توانید به راحتی به تمامی آنها دسترسی داشته و محیط کامپیوتر را تبدیل به محیطی سرگرم کننده کنید. این برنامه علاوه بر پخش انواع فایل های دیجیتال و چند رسانه ای امکان رایپ انواع فرمت های ویدئویی ، رایت انواع فرمت ها و همچنین مدیریت انواع فیا لهای موسیقی ، عکس و ویدئو را نیز برای کاربران خود فراهم می آورد.

محمدجواد بازدید : 374 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود K Lite Codec Packs v8.9.2   نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

Codec چیست ؟ کلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor است : یعنی یک روتین نرم افزاری که ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده کرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی کامپیوتر از فشردگی خارج می نماید. K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام دامنه برای سایت بهتراست؟(مهم)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,836
  • بازدید ماه : 5,045
  • بازدید سال : 29,540
  • بازدید کلی : 156,970
  • کدهای اختصاصی