loading...
آسادانلود| سایت دانلود|دانلودنرم افزار|دانلودبرنامه|بهترین سایت دانلود
محمدجواد بازدید : 151 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

تغییر آدرس IP با Super Hide IP 3.2.5.6

همانطور که می دانید تمام فعالیت های شما از طریق IP قابل پیگیری بوده و افرادی که قصد هک کردن شما را داشته باشند به راحتی می توانند از این طریق به تمامی اطلاعات موجود در رایانه شما دسترسی پیدا کنند. از همین رو امروز در سایت آریا دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است IP شما را پنهان کند تا دیگر هکرها نتوانند از این طریق وارد سیستم شما شوند. نرم افزار Super Hide IP با پنهان کردن آی پی سیستم به شما این امکان را می دهد که به طور ناشناس در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید. این عملیات پنهان سازی و تغییر آی پی را به صورت کاملآ اتوماتیک انجام می دهد و بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه نیازی نیست که کاربر تنظیمات خاصی را انجام دهد همچنین این نرم افزار دارای قسمتی به نام Choose IP Country می باشد که در این قسمت شما می توانید آی پی های مختلف کشورها را بدست آورید. البته اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته شده اند تا حدودی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان نداده اند، اما این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه با حجم کم خود می تواند به طور کامل عملیات تغییر و پنهان سازی آی پی را انجام دهد. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار خوب این نرم افزار امکان تغییر آی پی پس از سپری شدن مدت زمان خاصی است در واقع این نرم افزار خود به صورت خودکار هر ده دقیقه یکبار، آی پی را تغییر می دهد که البته شما می توانید در تنظیمات نرم افزار این زمان را تغییر داده و یا کلا آن را غیر فعال نمایید.

محمدجواد بازدید : 204 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

حذف تروجان ها با RemoveIT PRO 26.11.2012

در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزاری برای از بین بردن بد افزار ها برایتان آماده کرده ایم. RemoveIT نرم افزاری حرفه ای برای از بین بردن تروجان ها می باشد. با این نرم افزار می توانید اقدام به نابودی ویروس ها, تروجان ها, کرم ها, اسپم ها و سایر بد افزارها نموده و آن ها را در کمترین زمان ممکن شناسایی و براحتی از سیستم خود حذف نمایید. این نرم افزار قادر به شناسایی و حذف اکثر ویروس ها و آلودگی ها می باشد. از ویژگی های خاص این نرم افزار تشخیص فایل های مخرب و ویروس ها می باشد چون هیچ یک از برنامه های دیگر نمی توانند آن را تشخیص دهند همچنین این نرم افزار می تواند تمامی فایل های اجرای در سیستم را شناسایی کرده و در صورت بوجود آمدن مشکلی به شما اطلاع دهد.

 

 

محمدجواد بازدید : 70 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

کنترل کودکان در اینترنت با Salfeld Child Control 2012 12.467

Salfeld Child Control عنوان یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت کودکان در اینترنت است. این نرم افزار که می تواند بهترین گزینه برای انتخاب پدر و مادرها برای کنترل کودکان خود در اینترنت باشد، دارای امکاناتی است که به شما امکان می دهد کودک خود در اینترنت کنترل و مانع آن شوید تا کودکان شما از سایت های غیر اخلاقی، سیاسی و … دیدن و وارد آن ها شود. در این نرم افزار می توانید با دادن توضیحات و یا کلمات کلیدی مانع جستجو و یا باز شدن سایت هایی شوید که از این کلمات استفاده می کنند. همچنین می توانید زمانی را برای قطع کردن اینترنت و محدود کردن اینترنت برای کودکانتان و یا استفاده از کل کامپیوتر را محدود و زمان مشخصی برای قطع شدن آن مشخص کنید. در این نسخه بسیاری از مشکلات مانند ریست شدن خود به خود نرم افزار و امنیت پایین آن برطرف شده است. امیدواریم این نرم افزار مورد توجه شما قرار بگیرد.

محمدجواد بازدید : 84 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

رمز گذاری فایل با Folder Lock 7.1.6

Folder Lock نرم افزار امنیتی بسیار مفیدی است که به راحتی با چند کلیک می توانید از فایل های شخصی خود محافظت کنید. با این نرم افزار قادرید تر تعداد فایل, پوشه, تصاویر و… را رمز گذاری کنید. Folder Lock فایل هارا غیر قابل حذف می کند حتی زمانی که سیستم عامل خود را تغییر دهید, بدون رمز عبور صحیح نمی شد فایل را حذف کرد. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به پنهان کردن فایل ها، پوشه ها و درایوها از دید دیگر کاربران اشاره کرد و در برابر تروجان ها, ویروس ها حفاظت نمود همچنین می توان از فایل ها در USB flash drives, disks, CD-RWs, notebooks, and hard disks حفاظت کرد.

محمدجواد بازدید : 229 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

حذف تروجان ها با RemoveIT PRO 26.11.2012

در پست امروز وبسایت آسا دانلود نرم افزاری برای از بین بردن بد افزار ها برایتان آماده کرده ایم. RemoveIT نرم افزاری حرفه ای برای از بین بردن تروجان ها می باشد. با این نرم افزار می توانید اقدام به نابودی ویروس ها, تروجان ها, کرم ها, اسپم ها و سایر بد افزارها نموده و آن ها را در کمترین زمان ممکن شناسایی و براحتی از سیستم خود حذف نمایید. این نرم افزار قادر به شناسایی و حذف اکثر ویروس ها و آلودگی ها می باشد. از ویژگی های خاص این نرم افزار تشخیص فایل های مخرب و ویروس ها می باشد چون هیچ یک از برنامه های دیگر نمی توانند آن را تشخیص دهند همچنین این نرم افزار می تواند تمامی فایل های اجرای در سیستم را شناسایی کرده و در صورت بوجود آمدن مشکلی به شما اطلاع دهد.

محمدجواد بازدید : 113 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

جدیدترین ورژن آنتی ویروس معروف و قدرتمند ESET NOD32 Antivirus 4.0.474
 
NOD32نام یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا ، محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است .
نسخه جدید این آنتی ویروس در دو بخش مختلف ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security منتشر شده که هر کدام یک سری ویژگی های خاص به همراه دارند .که در بخش ESET NOD32 Antivirus نرم افزار قادر خواهد بود تا سیستم شما را از هر گونه آلودگی ها از جمله : کرم ها ، ویروس ها ، تروجان ، نرم افزارهای جاسوسی و... و نفوذ هکرها محفوظ نگه دارد و در بخش ESET Smart Security امکاناتی دیگر از جمله دیوار آتش و آنتی اسپم و قسمت های کاربردی فراوانی تعبیه شده است که کاربر می تواند امنیت سیستم خود را در محیط اینترنت افزایش دهد.

ویژگی های نسخه 5.0.95 Final  :

- دارا بودن بخش کنترلی والدین

- افزایش قدرت اسکن فایل ها

- بهبود در قسمت آنتی اسپم

- دیواره آتشین هوشمند

- حالت مخصوص بازی

- توابع پیشرفته HIPS

و...

محمدجواد بازدید : 75 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

               مستر دانلود

 

Microsoft Malicious Software Removal Tool محصولی از کمپانی مشهور مایکروسافت می باشد. کار اصلی این نرم افزار پاک کردن ویروس هایی که توسط آنتی ویروس ها معمول قابل پاک شدن نیستند. در اصل هنگامی که آنتی ویروس شما قادر نباشد برخی از ویروس ها را پاک کند، به کمک Microsoft Malicious Software Removal Tool می توانید آن ویروس ها را از روی سیستم پاک کنید. این نرم افزار علاوه بر پاک کردن ویروس ها، قادر است تا انواع بدافزارهای دیگر مانند تروجان ها، اسپایورها و … را نیز پاک کند. توجه کنید که Microsoft Malicious Software Removal Tool نمی تواند به عنوان انتی ویروس اصلی سیستم مورد استفاده قرار گیرد و بهتر است این نرم افزار در کنار یک آنتی ویروس استفاده شود.

محمدجواد بازدید : 1774 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

bitdefender

 

راهنمای جستجو: دانلود آنتی ویروس , آنتی ویروس بیت دیفندر , کرک جدید بیت دیفندر , سریال نامبر بیت دیفندر , Bit Defender 2013 , دانلود Bit Dedender 16.23.0.1637 , دانلود آنتی ویروس بیت دیفندر

———————–

همه ما نام آنتی ویروس بیت دیفندر را شنیده ایم و از آن نیز استفاده کرده ایم. همه ما از قدرت این نرم افزارآنتی ویروس با خبر هستیم . این آنتی ویروس برای کار کرد ، به سریال نامبر معتبر و جدید نیاز دارد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم این بار برای شما کاربران عزیز مستردانلود ، جدیدترین سریال نامبر را آماده دانلود کنیم. امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

هم اکنون میتوانید این سریال نامبر را از سایتآسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 77 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

USB Disk Security

راهنمای جستجو: آنتی ویروس – دانلود نرم افزار – نرم افزار امنیتی – آنتی ویروس فلش – پاکسازی ویروس های فلش مموری – USB Disk Security – آنتی ویروس رایگان – آپدیت آنتی ویروس – Antivirus

—————————-

اگر شما هم از ویروس هایی که از طریق فلش مموری ها به کامپیوتر شما منتقل میشوند ، عصبانی هستید ، پیشنهاد میکنم حتما نرم افزار USB Disk Security 6.2.0.18 را دانلود و بر روی سیتم خود نصب کنید و یک عمر خیال خود را از بابت ویروس های فلش مموری راحت کنید.

محمدجواد بازدید : 91 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

mcafee_antivirus

راهنمای جستجو : دانلود – دانلود نرم افزار – دانلود نرم افزار امنیتی – مکافی – macafee anti virus – macafee – McAfee VirusScan – دانلود نرم افزار ضد ویروس – نرم افزار ضد ویروس

—————

همانطور که میدانید شرکت Mcafee توانسته در زمینه ی عرضه ی آنتی ویروس و نرم افزار های امنیتی مقام بسیار خوبی را در بین رقیبان خود کسب کند و در میان کاربران ، از محبوبیت خوبی برخوردار باشد.

این نسخه نیز همانند نسخه های قبل یکی از موفق ترین نسخه های شرکت Mcafee بوده است.

برخی از ویژگی ها کلیدی نرم افزار :

- شناسایی ویروسهایی که خود را فقط بر روی حافظه می نویسند

- بهینه شده برای کامپیوترهای لپ تاپ

- قابلیت شناسایی انواع نرم افزارهای مخرب اعم از ویروس و Worm و تروجان و …

- شناسایی دسترسی های غیر مجاز

- بهبود کارایی سیستم در هنگام کار و کاهش اشغال حافظه و منابع سیستم

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز ، از جمله ویندوز محبوب۷

- و . . .

هم اکنون میتوانید این نرم افزار قدرتمند را  دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 74 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

Zemana-AntiLogger

راهنمای جستجو : دانلود – دانلود نرم افزار – نرم افزار – نرم افزار جدید – Zemana AntiLogger – نرم افزار حفظ اطلاعات شخصی – فایل های جاسوسی

—————-

اگر میخواهید از شر ویروس های جاسوسی خلاص شوید ، Zemana AntiLogger میتوتند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.این نرم افزار از سیستم و اطلاعات شما  در مقابل جاسوسها محافظت میکند.شما میتوانید با آپدیت این نرم افزار به صورت روزانه سیستم خودرا در مقابل این بد افزارها کاملا حفظ نمایید.

هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با حجم مناسب ازآسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 84 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

حذف فایل های مخرب با EMCO Malware Destroyer 6.2.15.231 + Portable

نرم افزار EMCO Malware Destroyer نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای است که قادر به حذف بسیاری از نرم افزارهای مخرب می باشد و دارای یک موتور اسکن بسیار قدرتمند و سریع است که قادر است تا بیش از ۹۰۰۰ نرم افزار مخرب نظیر ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، تروجان ها ، کرم ها ، جاسوس افزارها و غیره را شناسایی و به سرعت نابود کند.

 

علاوه بر این دارای یک ماژول برای حذف نوار ابزارهای مزاحم نظیر ابزارهای تبلیغاتی و جاسوسی از مرورگر اینترنت اکسپلورر ( نوار ابزار الکسا ، HotBar و Gator ) می باشد. این نرم افزار قابلیت اسکن کامل سیستم شما را دارا می باشد که پس از اسکن لیستی از نرم افزارهای مخرب را در اختیار شما قرار می دهد تا در صورت لزوم به سرعت آنها را حذف کنید. از دیگر مزیت های این نرم افزار رابط گرافیکی ساده آن است که حتی کاربران مبتدی نیز قادر به استفاده از آن و حفاظت از سیستم خود می باشند و همچنین دارای قابلیت به روز رسانی خودکار است که همواره قادر به شناسایی جدیدترین نرم افزارهای مخرب و جاسوس افزارها نیز می باشد. این برنامه در پس زمینه اجرا می شود که این یعنی هیچگونه تغییری در سرعت سیستم نخواهد داشت و شما قادر به اجرای تمامی برنامه ها بدون هیچ مشکلی خواهید بود.

محمدجواد بازدید : 225 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

امنیت اینترنت با Norton Internet Security 2012 19.8.0.14

نرم افزار Norton Internet Security نرم افزاری حرفه ای و بسیار قدرتمند است که حفاظتی سریع و ویژه را در برابر انواع تهدیدات اینترنتی و نرم افزارهای مخرب برای شما به ارمغان خواهد آورد و قادر به محافظت از گشت و گذارهای آنلاین شما نیز است بدون اینکه سرعت کامپیوتر شما را کم کند و یا وقفه ای در لود شدن صفحات وب ایجاد کند.

 

این برنامه علاوه بر محافظت در برابر تهدیدات اینترنتی قادر به شناسایی ویروس ها ، نرم افزارهای جاسوسی نیز می باشد و دارای یک تکنولوژی فایروال بسیار قدرتمند و جدید است که دفاعی چند لایه را ایجاد خواهد کرد. این برنامه همچنین دارای ابزارهای هشدار دهنده دیگری نیز می باشد که قادر است تا برنامه های کاربردی دیگر را زیر نظر گرفته و در صورت کاهش سرعت کامپیوتر و یا رفتارهای مشکوک سریعا به شما اطلاع خواهد داد تا اقدامات لازم را انجام دهید. این نرم افزار به شما این اطمینان را می دهد که از اطلاعات مهم شما که به صورت آنلاین نیز از آنها استفاده می کنید نهایت حفاظت را به عمل خواهد آورد و شما را از تهدیدات اینترنتی و قربانی شدن در دام هکرها نیز حفظ خواهد کرد. نسخه جدید این نرم افزار به سرعت به روز رسانی شده و دارای سیستم امنیتی SONAR 4.0 که امنیت در برابر برنامه های کاربردی را تضمین خواهد کر

محمدجواد بازدید : 61 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

Trojan Remover 6.8.4.2606حذف تورجان از سیستم

با نصب این نرم افزار مطمئن خواهید بود که یک مراقب همیشگی را برای سیستم خود، بارگزاری و به کار گرفته اید. تمامی نرم افزارهایی که در سیستم شما اجرا خواهند شد و یا در حال بارگزاری بوده و بعداً نصب خواهند شد، قبل از نصب و اجرا نیاز به تایید از سوی Trojan Remover خواهد داشت، چرا که این نرم افزار در صورت مشاهده کوچکترین مشکل و یا مشکوک بودن فایل در حال نصب و اجرا، جلوی عملیات را مسدود کرده و شما را از وجود تروجان و یا ابزارهای مخرب آگاه ساخته و سپس اقدام به حذف آن خواهد نمود. این برنامه، کل فایل های سیستمی، رجیستری ویندوز و برنامه ها و فایل هایی که در زمان بوت شدن، لود می شوند را بررسی می کند.

اکثر برنامه های مخرب از این طریق لود می شوند. این برنامه تمامی فایل های لود شده در زمان بوت را برای یافتن برنامه های مخرب، اسپم، دستیابی های غیرمجاز، کرم های اینترنتی و … اسکن می کند. همچنین سرویس هایی که ویندوز به طور مخفی لود می کند را توسط تکنولوژی Rootkit بررسی و اگر چیزی پیدا کند هشدار می دهد

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام دامنه برای سایت بهتراست؟(مهم)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,873
  • بازدید ماه : 5,082
  • بازدید سال : 29,577
  • بازدید کلی : 157,007
  • کدهای اختصاصی