loading...
آسادانلود| سایت دانلود|دانلودنرم افزار|دانلودبرنامه|بهترین سایت دانلود
محمدجواد بازدید : 176 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

حذف نرم افزار های نصب شده با Your Uninstaller! Pro 7.5.2012.12 FINAL

Your Uninstaller نرم افزاری کاربردی دز زمینه حذف کامل نرم افزار های نصب شده می باشد. هنگامی که در ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا شود، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه ها ممکن است با هم تداخل پیدا کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حد زیادی افزایش داد . فقط لازم است برنامه ای که می خواهید آن را به طور کامل حذف نمایید را از لیست برنامه ها انتخاب کنید .

 

ویژگی های نرم افزار Your Uninstaller :

محمدجواد بازدید : 70 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

پاکسازی رجیستری با Auslogics Registry Cleaner 2.4.0.10 DC 29.11.2012

اغلب پس از مدت زمان زیادی که از نصب ویندوز می گذرد، ویندوز سرعت و عملکرد سریع قبلی خود را از دست می دهد و باعث می شود تا گاهی واقعا کار با کامپیوتر دردناک باشد. در اکثر مواقع این مشکل به دلیل سنگین شدن بیش از حد رجیستری است که معمولا به دلیل نصب زیاد نرم افزارها و پاک کردن آن ها اتفاق می افتد زیرا وقتی شما نرم افزاری را از روی سیستم خود پاک می کنید تمامی فایل های آن نرم افزار پاک نخواهند شد و بسیاری از این اطلاعات بر روی رجیستری بدون هیچ استفاده ای باقی می مانند. نرم افزار Auslogics Registry Cleaner محصول شرکت بزرگ Auslogics این مشکل را برای شما برطرف خواهد کرد. این نرم افزار با جستجو در رجیستری ویندوز شما فایل های خراب، فایل های باقیمانده از نرم افزار های پاک شده، ارورها و … را پیدا کرده و مشکل آن ها را حل و یا از رجیستری پاک می کند. این عمل باعث افزایش دو چندان سیستم شما می شود و دیگر نیازی به عوض کردن ویندوز سیستم نخواهد بود. امیدواریم این نرم افزار مشکل شما را برطرف کند.

محمدجواد بازدید : 70 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

windows8

راهنمای جستجو: فارسی ساز ویندوز , فارسی ساز ویندوز۸ , ویندوز۸ , Windows 8 Persian Language Interface Pack , فارسی ساز برای ویندوز۸ , دانلود فارسی ساز ویندوز هشت, Windows 8 , Windows 8 Persian

————————–

همانطور که میدانید ، ویندوز۸ یکی از شاهکارهای شرکت مایکروسافت است. این ویندوز آن چنان مورد توجه کاربران قرار گرفته است به طوریکه میتوان گفت در این مدت زمان کوتاهی که از منتشر شدن این ویندوز می گذرد ، اکثر کاربران استفاده از این ویندوز را ترجیح می دهند. شاید این کاربران مبتدی بوده و زیاد از کارکرد این ویندوز سر در نیاورند. به همین خاطر امروز تصمیم گرفتیم ، نرم افزار فارسی ساز ویندوز ۸ را آماده دانلود کنیم.این نرم افزار که Windows 8 Persian Language Interface Pack نام دارد ، برای شما یک محیط کاملا فارسی و جذابی را ایجاد میکند که میتواند به کارکرد بهتر شما با این سیستم عامل کمک کند.

محمدجواد بازدید : 73 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Virtual Box Logo

راهنمای جستجو: دانلود نرم افزار – دانلود ویندوز – نصب چند سیستم عامل – virtual box – سیستم عامل مجازی – نصب چند سیستم عامل به صورت مجازی – افزایش سرعت ویندوز – نسخه جدید VirtualBox v4.2.0.80737

————————

با توجه به وجود سیستم عامل های متفاوت با کاربردهای بسیار بالا و هم چنین محیط های کاربری بسیار جذاب شاید دوست داشته باشید در کنار سیستم عامل فعلی یک سیستم عامل دیگر را تجربه کنید. برای نصب سیستم عامل دیگر بر روی سیستمتان ۲ راه دارید. یک راه که معمولا مورد استفاده قرار نمی گیرد نصب سیستم عامل مورد نظر در یک درایو ایجاد شده در ویندوز قبلی است که این کار باعث کندی سیستم و گاهی اوقات باعث به هم ریختگی اطلاعات می شود. ولی یک راه که معمولا مورد استفاده قرارمیگیرد استفاده از نرم افزار هایی است که به شما امکان میدهد در فضایی مجازی سیستم عامل مورد نظر را نصب کنید. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارد مانند VMware Workstation و Virtual Box و . . .

نرم افزار VMware Workstation حجم بسیار بالایی دارد اما نرم افزار Virtual Box حجم مناسب تری نسبت به نرم افزارهای مشابه خود دارد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم این بار برای شما کاربران عزیز مستردانلود نسخه جدید Virtual Box را آماده دانلود کرده ایم.

محمدجواد بازدید : 82 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار بهینه سازی Zip Repair Pro 5.1.0.1417

نرم افزار Zip Repair Pro  ابزاری بسیار قدرتمند برای تعمیر انواع فایل های فشرده خراب شده و همچنین فایل هایی استخراج شده یا SFX می باشد. این نرم افزار به راحتی تمامی فایل های آرشیو شما مانند ZIP را اسکن می کند و تمامی اطلاعات از دست رفته را دوباره تنها با چند کلیک بازیابی خواهد کرد و بنابراین دیگر شما نگران از دست رفتن داده های مهم خود نیستید و به راحتی تمامی پرونده های خود را بازگردانی خواهید کرد. از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه سازگاری و پشتیبانی از انواع فرمت های فشرده سازی محبوب است که به راحتی تمامی داده ها را اسکن کرده و حتی قادر به رفع خطاهای موجود در CRC نیز است .

این برنامه همچنین به کاربران خود این امکان را می دهد تا فایل های فشرده با حجم های بزرگ و حتی بزرگتر از ۴   گیگابایت را نیز اسکن کرده و در صورت لزوم اطلاعات مورد نیاز خود را از فایل ها استخراج کنند. این برنامه همچنین قادر به بازیابی و تعمیر فایل های تقسیم شده فشرده و همچنین فایل های فشرده رمزگذاری شده نیز است که از مزیت های این برنامه به شمار می رود. این برنامه در پنجره اکسپلورر ویندوز قرار خواهد گرفت که این یعنی در هر مکانی و در سریع ترین زمان ممکن به آن دسترسی خواهید داشت و می توانید فایل های مختلف را تعمیر و یا بازیابی کنید.

برخی از ویژگی های این برنامه  :

-امکان بازیابی و تعمیر فایل های فشرده از فلاپی دیسک ها و CDROM

-تعمیر فایل های فشرده و یا استخراج فایل ها به طور مستقیم ازZIP

-بدون مهارت های خاص مورد نیاز برای تعمیر فایل های فشرده

-پشتیبانی از ترمیم حجم فایل های فشرده آسیب دیده  

-تعمیر خطاهای CRC در فایل های zip

-امکان تعمیر دسته ای فایل های فشرده

-تعمیر فرمت فایل Zip64

.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام دامنه برای سایت بهتراست؟(مهم)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,863
  • بازدید ماه : 5,072
  • بازدید سال : 29,567
  • بازدید کلی : 156,997
  • کدهای اختصاصی