loading...
آسادانلود| سایت دانلود|دانلودنرم افزار|دانلودبرنامه|بهترین سایت دانلود
محمدجواد بازدید : 184 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

برش فایل های صوتی و تصویری با Boilsoft Video Splitter 7.01.5

Boilsoft Video Splitter نرم افزار قدرتمندی که به شما این امکان را می دهد تا فایل های صوتی و تصویری خود را به یکدیگر بچسبانید و بصورت یک فایل مستقل ذخیره نمائید. تبدیل چندین فایل ویدئویی یک قطعه، تنها با چند کلیک ساده توسط این نرم افزار امکان پذیر است. این برنامه از فرمت های مختلفی مانند: AVI, Divx, Xvid Video, MPEG-1, MPEG-2, VOB پشتیبانی می کند. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و نیاز به هیچگونه مهارت خاصی ندارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار سرعت بسیار بالا در اتصال فایل ها می باشد و نیازی نیست وقت زیادی برای انجام این کار صرف کنید همچنین می توانید تعداد نامحدودی از فایل های ویدیویی را به لیست اضافه کنید.

محمدجواد بازدید : 174 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

مدیریت تصاویر با StudioLine Photo Classic Plus 3.70.51.0

نرم افزار StudioLine Photo Classic یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های گرافیکی محسوب می شود که شما را قادر می سازد با ابزار فوق العاده کاربردی آن، عکس های خود را ویرایش و افکت هایی که دوست دارید را بر روی آنها اعمال کنید. این نرم افزار بسیار ساده طراحی گشته است و حتی یک کاربر عادی قادر است تمام کاربرد های آن را با چندین بار کار کردن دریابد. از کاربرد های این نرم افزار می توان به قابلیت از بین بردن قرمزی چشم در عکاسی ها، افزودن کیفیت و رنگ به اندازه ی مورد نیاز به عکس ها، کنتراست عکس ها و… که با چند کلیک ساده برای شما مهیا خواهد شد اشاره کرد. این نرم افزار قابلیت جالبی با نام دو مانیتوری دارد که شما را قادر می سازد کنار عکس خود و قبل از اعمال افکت، تصویر نهایی یا پیش نمایش تغییر اعمالی را مشاهده نمایید و در صورت تایید تغییر اعمال گردد که در صرفه جویی در وقت تاثیر بسزایی خواهد داشت. این نرم افزار همچنین قابلیتی با نام انتشار را در خود جای داده است که می توان از این طریق عکس های ایجادی را در دنیای اینترنت به اشتراک گذاشت، به ایمیل دوستان ارسال کرد و همچنین بر روی سی دی و دی وی دی با سرعتی مناسب رایت نمود. این نرم افزار از فرمت های TIFF, JPEG, GIF, BMP, PNG, PSD, PCD, RAS, RAW که پرکاربرد ترین فرمت های عکس و طراحی می باشند پشتیبانی کاملی به عمل می آورد.

محمدجواد بازدید : 175 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

ویرایش تصاویر با ACDSee Pro 6.1

ACDSee Pro ابزاری قدرتمند برای مشاهده، مدیریت، ویرایش، انتشار و سازماندهی فرمت های گوناگون تصاویر می باشد.در پست امروز وبسایت آریا دانلود،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.اکثر کاربران قدیمی کامپیوتر حتما با نرم افزار ACDSee آشنایی دارند زیرا در طی سال ها این نرم افزار جزو برترین نرم افزار های مدیریت و مرور تصاویر بوده است.حتی امروزه هم بسیاری از شرکت های ایرانی که نسخه ی ویندوز را ارائه می دهند این نرم افزار را جزو نرم افزار های مورد نیاز بر روی لوح فشرده ی ویندوز قرار می دهند.به طور کلی می توان گفت این نرم افزار ابزاری مناسب برای عکاسان و کاربران معمولی است تا بتوانند تصاویر خود را در محیط زیبای این نرم افزار مشاهده و مدیریت کنند.در نسخه ی جدید این نرم افزار ابزار های مختلفی برای ویرایش،افزایش کیفیت و ترمیم تصاویر اضافه شده است و می توانید به راحتی فرمت های مختلف تصاویر را سازماندهی کنید.این نرم افزار از اکثر فرمت های تصاویر مختلف دوربین های عکاسی پشتیبانی می کند و می توانید بدون کیفیت فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید.

محمدجواد بازدید : 154 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار مبدل فایل های تصویری Blaze Video Magic 6.1.1

Blaze Video Magic نرم افزاری کامل در زمینه مالتی مدیا می باشد و دارای امکانات لازم جهت تبدیل فرمت، ویرایش، ساخت اسلایدشو و ریپ می باشد. در ابتدا قابلیت ها این نرم افزار دارای قدرت زیادی در تبدیل فرمت می باشد و می تواند فرمت های مختلف ویدیویی را به یکدیگر با تنظیمات اضافی زیادی مانند تنظیم کیفیت و حجم و… انجام دهد همچنین دارای امکانات زیادی برای تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل به ویژه محصولات اپل می باشد. این نرم افزار برای ریپ ویدیوهای روی dvd نیز امکانات لازم را تهیه دیده است و از دی وی دی های قفل شده نیز پشتیبانی می کند همچنین ویرایش نرم افزار دارای تمامی امکانات جهت برش فیلم، حذف قسمت ها، چسباندن فیلم ها، چرخش تصویر فیلم، تنظیم کنتراست، تنظیم رنگ و روشنایی و… می باشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ساخت اسلایدشو با عکس ها و موزیک ها و اضافه کردن انواع متن به همراه ۱۲ افکت اشاره کرد. در نهایت نیز اسلایدشو می تواند به فرمت های مختلف ویدویی ذخیره شود. ساخت رینگتون ویژه برای گوشی های آیفون و دانلود و تبدیل ویدیوهای آنلاین از سایت هایی مانند یوتیوب نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

محمدجواد بازدید : 70 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

ساخت فیلم های آموزشی با FlashBack Pro 4.1.0.2481

FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند و با کارایی آسان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید از تمامی فعالیتهایی که توسط ویندوز برروی کامپیوتر دسکتاپ خود انجام می دهید تصویر برداری نموده و بصورت فیلمی با فرمت دلخواه ذخیره نمایید، این نرم افزار دقیقا همان چیزی را که درون سیستم خود مشاهده می نمایید را ضبط می نماید. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به سادگی ویدئوهای آموزشی برای نرم افزارها و یا دیگر آموزشهای مبنی بر کامپیوتر خود را ایجاد نمایید. با قابلیت ضبط و ویژگی غیر قابل شناسایی این برنامه می توانید بدون اینکه شخص مورد نظر اطلاع داشته باشد، تمامی فعالیتهای وی را ضبط نمایید.

 

 

محمدجواد بازدید : 87 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

ویرایش فایل های صوتی با DJ Studio Pro 10.4.2.1

در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزاری برای ساخت و ویرایش آهنگ برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار DJ Studio به شما یک محیط مجازی جهت اعمال تنظیمات و افکت های فراوان بر روی موسیقی ها را می دهد تا بتوانید با استفاده از این ابزار صوتی انواع آهنگ های الکترونیکی و بسیار زیبا بسازید و آن را سپس در فرمت های مختلف صوتی نیز ذخیره کنید. همچنین می توانید سرعت اجرای آهنگ را تنظیم کرده و آن را در حافظه ی نرم افزار ذخیره کنید. ویرایشگر این نرم افزار دارای امکانات جامع و کامل در مورد فایل های صوتی است به طوری که کاربر می تواند تگ های ID3 ، lyric ها و تصویر کاور آلبوم را به صورت حرفه ای ویرایش کند همچنین نرم افزار یک پخش کننده بسیار قوی فایل های صوتی نیز هست و شما می توانید با این نرم افزار انواع فایل های صوتی در فرمت های مختلف را با کیفیت بالایی پخش کنید. از امکانات این نرم افزار می توان به ساخت سی دی های صوتی، ویرایش تمامی فرمت های صوتی، ابزار برش فایل صوتی و… اشاره کرد.

محمدجواد بازدید : 103 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

تبدیل فایل های صوتی با AVS Audio Converter 7.0.4.507

در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های صوتی را برایتان آماده کرده ایم. AVS Audio Converter نرم افزاری برای تبدیل فرمت فایل های صوتی به یکدیگر و جداسازی صدا از فایل های تصویری است. می توانید فایل های صوتی با فرمت های چون MP3, FLAC, OGG, AAC, M4A, M4B, M4R, AMR, WMA, VOX را با استفاده از این نرم افزار به یکدیگر تبدیل کنید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به تبدیل همزمان چندین فایل صوتی ، قابلیت تغییر در کیفیت فایل صوتی , امکان ساخت رینگتون , اضافه کردن افکت های ساده و… اشاره کرد.

محمدجواد بازدید : 83 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

زیبا سازی تصاویر در فوتوشاپ با Athentech Perfectly Clear 1.6.5

Athentech Perfectly Clear پلاگینی برای نرم افزار فتوشاپ می باشد که می توان تصاویر بسیار جذابی را با آن خلق نمود. یکی از مهم ترین کارهایی که با این نرم افزار انجام می شود, رتوش و زیباسازی تصاویر است. این پلاگین کاملا به صورت خودکار بدون نیاز به تنظیمات خاص، تصاویر شما را اصلاح می کند. با این نرم افزار می توانید با یک کلیک عکس خود را واضح کنید و به سادگی با اعمال پلاگین بر روی عکس مورد نظر, عکس شما بطور اتوماتیک تصحیح می شود و می تواند پروسه هایی را که انجام آنها به چندین ساعت وقت و تجربه نیازمند است را تنها در چند دقیقه انجام دهید.

محمدجواد بازدید : 96 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

 

مبدل ویدیویی با Wondershare Video Converter Ultimate 6.0.2.2

نرم افزار قدرتمند Wondershare Video Converter Ultimate توانایی تبدیل تمامی فرمت های صوتی و ویدویی را به یکدیگر دارا می باشد و میتواند انواع مختلف آنها را با امکانات مختلف نظیر بریدن و چسباندن به یکدیگر و همچنین قطع کردن قسمت ها ناخواسته و… به یکدیگر تبدیل کند. در کنار این قابلیت نرم افزار می تواند فیلم های ۲بعدی را به ۳بعدی تبدیل کند و این یکی از امکانات مهم نرم افزار بشمار می رود همچنین نرم افزار توانایی ریپ کردن دی وی دی های ویدویی را نیز داراست و می تواند این دسته از ویدیویها را با تبدیل فرمت به ویدیوهای معمولی برروی هارد دیسک شما کپی نماید تا نگهداری و پخش آنها آسان تر گردد.

محمدجواد بازدید : 86 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Boilsoft Video Joiner 6.57

راهنمای جستجو: ویرایش فیلم – چسباندن فیلم ها به هم – ادیت فیلم – Video Editor – دانلود نرم افزار Boilsoft Video Joiner 6.57  – برنامه کاربردی – برنامه مالتی مدیا

—————————

بعد از رواج یافتن فیلم ها ، یکی از نیازهایی که احساس شد ، نیاز به ترکیب فیلم ها با هم دیگر بود . که شرکت های مختلفی این نیاز را به شیوه های گوناگون رفع کردند. ولی نرم افزارهایی که این شرکت ها ارائه کردند ، مشکل حجیم بودن داشتند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم این بار برای شما کاربران عزیز ، نرم افزار پرتابل Boilsoft Video Joiner 6.57 را آماده دانلود کنیم. این نرم افزار یکی از بهترین و سبک ترین نرم افزارهای ترکیب فیلم است. این برنامه از فرمتهای رایجی نظیر AVI ،MPEG ،RM ،۳GP ،MP4 ،ASF ،WMV نیز پیشتیانی میکند.

محمدجواد بازدید : 83 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Aleo-Flash-Slideshow-Gallery-Maker

راهنمای جستجو : دانلود – دانلود نرم افزار – نرم افزار – دانلود نرم افزار جدید – Aleo Flash Slideshow Gallery Maker – نرم افزار ساخت  اسلایدشو

—————-

این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به خاطرات خود جلوه زیبایی ببخشید.شما با دانلود نرم افزار Aleo Flash Slideshow Gallery Maker میتوانید عکسهای خود را به هر صورتی که میخواهید پشت سر هم بچینید و جلوه ای زیبا به آنها دهید.

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار:

- امکان ساخت تصاویر متحرک با قابلیت قراردادن شماره برای عکس ها

- ساخت زیباترین اسلایدشو ها با امکان ذخیره سازی با فرمت های مختلف

- امکان تبدیل فرمت SWF به فرمت GIF

- وجود ده ها افکت زیبا و جذاب

- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در زمینه های مختلف

- واسط کاربری ساده

- استفاده بسیار آسان از نرم افزار

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و . . .

هم اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را از آسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 93 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Xilisoft

راهنمای جستجو : دانلود – دانلود نرم افزار – دانلود نرم افزار جدید – نرم افزار جدید -  Xilisoft Video Editor – دانلود نرم افزار Xilisoft Video Editor – دانلود نرم افزار ویرایش فیلم – نرم افزار ویرایش فیلم

—————

شما با دانلود نرم افزار Xilisoft Video Editor میتوانید مانند یک ادیتور حرفه ای به ویرایش فیلمهای خود بپردازید و از کار خود لذت ببرید.نرم افزار فوق به شما امکاناتی مانند حذف قسمتی از فیلم و یا ادغام کردن چند فیلم را باهم به شما میدهد.

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار :

- امکان خاموش کردن خودکار کامپیوتر پس از انجام کارها

- قابلیت مشاهده پیش نمایش ویدئوها در داخل برنامه

- ادغام و اتصال چندین فایل ویدئویی به یک فایل

- تقسیم یک ویدئو به چندین قسمت

- حذف بخش های ناخواسته ویدئو

- پشتیبانی از پوسته های مختلف

- پشتیبانی از فرمت های مختلف از جمله AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264/MPEG-4 AVC, H.264/PSP AVC, MOV, ASF

- و . . .

هم اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را ازآسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 74 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

DreamLight

راهنمای جستجو: دانلود – دانلود نرم افزار – رویایی کردن تصاویر – نرم افزار رویایی کردن تصاویر – دانلود نرم افزار جدید – نرم افزار جدید – DreamLight Photo Editor

—————

نرم افزار  DreamLight Photo Editor نرم افزار کاربردی است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید تصاویر خود را به صورت رویایی در آورید و سالهای سال از دیدن عکسهای خود لذت ببرید.

هم اکنون میتوانید این نرم افزار جدید را ازآسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 73 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Digital Audio Editor

راهنمای جستجو: دانلود نرم افزار – ویرایش صدا – ویرایش موزیک – ویرایش حرفه ای موزیک – میکس آهنگ – Mix Music – ترکیب چند آهنگ – Track

———————

این باربرای شما کاربران عزیز مستردانلود ، نرم افزار جدید Digital Audio Editor را آماده دانلود کرده ایم. توسط این نرم افزار میتوانید یک ویرایش حرفه ای موزیک ها را تجربه کنید. این نرم افزار  امکان ساخت موزیک را هم به کاربر می دهد ،‌ حرفه ای های تدوین و ویرایش می توانند با امکاناتی نسبتا قدرتمند و با استفاده از Digital Audio Editor زیباترین موزیک ها را خلق کنند.

محمدجواد بازدید : 76 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

panoramastudio

راهنمای جستجو: نرم افزار طراحی – عکس پانوراما – نرم افزار ویرایش عکس – تهیه عکس پانوراما – Panorama Studio – نرم افزار جدید عکس گرفتن

————————–

شاید فضایی مورد نظر شما باشد که خیلی وسیع و گسترده باشد که عکس گرفتن با دوربین های معمولی کار امکان ناپذیری است . به همین خاطر تصمیم گرفتیم این بار نرم افزاری را برای شما آماده کنیم که شما تنها با گرفتن چند عکس مختلف از زوایای مختلف محل مورد نظر و با استفاده از نرم افزار PanoramaStudio Pro میتوانید آن ها را به عکس های ۱۸۰ و ۳۶۰ درجه تبدیل کنید . پس این نرم افزار بسیار کاربردی است . این نرم افزار علی رغم کارایی که دارد ، حجم کمی دارد.

هم اکنون این نرم افزار را با حجم کم ازآسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 99 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Adobe Audition

| درخواستی کاربران |

راهنمای جستجو: دانلود نرم افزار – دانلود نرم افزار میکس صدا – میکس موسیقی – افکت گذاری – ادوب ادیشن – Adobe Audition CS6 -  ورژن جدید Adobe Audition – محصولات شرکت ادوب

—————————-

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید چند آهنگ را با هم میکس کنید یا افکت هایی به آن اضافه کنید ولی ندانید که از چه نرم افزاری باید استفاده کنید. همه با محصولات قدرتمند و پرطرفدار شرکت Adobe آشنا هستید. این بار این شرکت به نیاز شما پاسخ داده است. این شرکت ، یک نرم افزار جدید به نام Adobe Audition CS6 را ارائه کرده است. این نرم افزار یکی از نرم افزارهای پرطرفدار و جدید است.

محمدجواد بازدید : 153 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

free video due

راهنمای جستجو : دانلود – دانلود نرم افزار – نرم افزار – نرم افزار حذف تبلیغات – نرم افزار حذف تبلیغات از روی فیلم – حذف فیلم از روی فیلم – Free Video

—————-

اگر از دیدن فیلم هایی که بر روی آنها تبلیغات وجود دارد خسته شده اید و یا میخواهید قسمتی از یک فیلم را حذف کنید ، با دانلود   نرم افزار جدید Free Video  میتوانید این خواسته های خود را برآورده کنید. این نرم افزار هیچ تاثیری بر روی کیفیت فیلم ندارد و تقریبا تمامی فرمت های موجود را پشتیبانی میکند.

هم اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را از آسادانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 179 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار مدیریت عکس Portable Ashampoo Photo Commander v10.1.3

نرم افزار Ashampoo Photo Commander نرم افزاری حرفه ای و جدید برای سازماندهی و مشاهده تمامی عکس های موجود و مورد علاقه شما است. به کمک این برنامه می توانید تمامی عکس های خود را مشاهده کنید و دارای ابزارهایی نیز برای بهبود و ویرایش تصاویر است تا تصاویری حرفه ای از عکس های خود را ایجاد کنید.

 

این برنامه علاوه بر ویرایش تصاویر قادر به مدیریت انواع فرمت های صوتی و ویدئویی نیز می باشد. این برنامه همچنین دارای ابزارهایی است که می توانید به عکس های خود قاب های زیبا و دیدنی را ایجاد کنید ، کارت های تبریک دلخواه خود را ایجاد کنید ، اسلایدهای منحصر به فردی را ایجاد کنید و آنها را به راحتی و تنها با چند کلیک ساده بر روی انواع سی دی ها و دی وی دی ها رایت کنید و یا بر روی بو سایت های مختلف به اشتراک بگذارید. این نرم افزار رابط جدید و بصری دارد به گونه ای که به تمامی توابع مورد نیاز خود دسترسی خواهید داشت و بسیار ساده برای اسفاده است به گونه ای که نیاز به هیچگونه راهنمایی برای استفاده از آن نخواهید داشت. این برنامه از بیش از ۶۰ فرمت تصویری ، صدا و فرمت های ویدئویی محبوب پشتیبانی خواهد کرد.

محمدجواد بازدید : 70 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

ویرایش فرمت های ویدئویی با MotionDSP vReveal Premium 3.2.0.13029 Multilingual

.

MotionDSP vReveal Premium 3.2.0.13029 Multilingual

نرم افزار MotionDSP vReveal یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای برای ویرایش تقریبا تمامی فرمت های محبوب ویدئویی می باشد. به کمک این نرم فزار می توانید فایل ها را در هر محلی که هستند  باز کرده و ویرایش کنید و همچنین پیشرفته ترین ویدئوهای موجود خانگی را ایجاد کنید و کار با آن بسیار ساده است که تنها با یک کلیک تمامی کارها انجام خواهد شد. این برنامه دارای ابزارهایی برای رفع نویزهای موجود در تصویر ، تصحیح رنگ ویدئو ، ویرایش ویدئو و ذخیره آن با سرعتی بالا است که تنها چند ثانیه وقت خواهد گرفت.

 

از دیگر مزیت های این برنامه گرفتن عکس های پانوراما به صورت کاملا خودکار است که به کمک آن می توانید از هر قسمت متحرک فیلم و یا هر تکه از فیلم عکس هایی جالب و با کیفیتی بالا را ایجاد کنید و تنها با یک کلیک در انواع سایت های به اشتراک گذاری نظیر فیس بوک قرار دهید. این نرم افزار برخلاف سایر برنامه هایی که تنها در چند فریم عکس های پانوراما را ایجاد می کنند این نرم افزار از چندین فریم و پیکسل های مختلف برای ایجاد عکس از تصاویر متحرک استفاده می کند که این یعنی می توانید بهترین و با کیفیت ترین عکس موجود را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

برخی از ویژگی های این برنامه :

-آسان برای مدیریت ، تعمیر ، و به اشتراک گذاری فیلم خود

-امکان رفع لرزش های موجود در ویدئو

-امکان یافتن تمامی ویدئوهای موجود در کامپیوتر تنها با چند کلیک

-امکان ویرایش ویدئوها و تنظیم رنگ ویدئو و میزان روشنایی آن

-امکان ویرایش فیلم ها به طور خودکارتنها با یک کلیک

-امکان از بین بردن نویزها از فیلم های گرفته شده از دوربین های مختلف

-رابطی کاربرپسند و آسان برای استفاده

.

محمدجواد بازدید : 56 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

ضبط، ويرايش و نمايش فيلم باTechSmith Camtasia Studio v8.0.0.878

 

امروزه بسیاری از وب سایت هایی که مربوط به شرکت های نرم افزاری می باشند و یا دیگر محصولات خود را بر روی اینترنت برای فروش قرار می دهند ، برای نمایش کاربرد محصولات خود از Demo های تصویری استفاده می کنند. ساخت این تصاویر برای نمایش کاربرد نرم افزار و یا معرفی آن توسط برنامه های فیلمبرداری از محیط صفحه نمایش صورت می گیرد که در اصطلاح به این دسته از نرم افزارها Screen Recorder گفته می شود. نرم افزارهای مختلفی در این زمینه یافت می شود که اقدام به تهیه این تصاویر و فیلمبرداری از محیط های نرم افزاری می کنند و سپس کاربران با استفاده از دیگر نرم افزارها تصاویر را برای قرار دادن در صفحات وب آماده سازی می نمایند.در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم که برای این منظور و رفع این نیاز کاربران به عنوان یک استدیو کامل عمل می نماید.
Camtasia Studio نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام دامنه برای سایت بهتراست؟(مهم)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,797
  • بازدید ماه : 5,006
  • بازدید سال : 29,501
  • بازدید کلی : 156,931
  • کدهای اختصاصی