loading...
آسادانلود| سایت دانلود|دانلودنرم افزار|دانلودبرنامه|بهترین سایت دانلود
محمدجواد بازدید : 79 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

مونتاژ تصاویر با CoolwareMax Face Off Max 3.4.8.6

CoolwareMax Face Off Max ابزاری قدرتمند در زمینه میکس و مونتاژ تصاویر می باشد. به کمک این برنامه شما میتوانید بدون داشتن دانش بالا از کامپیوتر تصاویر مورد نظر خود را ویرایش و میکس کنید. با این نرم افزار می توانید به راحتی و با چند کلیک ماوس، صورت عکس دلخواه خود را با یک عکس دیگر تغییر دهید. این نرم افزار عکس های آماده ای از افراد مشهور را نیز به عنوان نمونه در خود جای داده است که شما می توانید به راحتی چهره خود را بر روی بدن آنها قرار دهید. شما در این نرم افزار مونتاژ چهره قادرید فایل های ایجادی خود را که گاها خنده دار و سرگرم کننده هستند از طریق راههای ارتباطی مختلف مانند Email, myspace, facebook, ecards, fakes, jokes و… به اشتراک گذاشته و در دسترس عموم قرار دهید.

محمدجواد بازدید : 72 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Stardock CursorFX Plus 2.11
راهنمای جستجو: تغییر شکل ماوس , افزودن افکت به نشانگر , تغییر ظاهر موس , تنظیمات ماوس , زیباساز ظاهر ماوس , زیباسازی نشانگر موس , زیباسازی ویندوز

————————–

همیشه کاربران مایلند تا ویندوزی مرتب و آراسته داشته باشند . این کار با چند تغییر جزئی امکان پذیر است. یکی از این کارهای جزئی تغییر ظاهر نشانگر ماوس است . به همین خاطر تصمیم گرفتیم این بار برای شما کاربران عزیز مستردانلود ، نرم افزاری را آماده دانلود کرده ایم که مجموعه ای از جدیدترین و جذابترین شکل های ماوس را در خود جای داده است. شما با دانلود نرم افزار Stardock CursorFX Plus 2.11  میتوانید یک ویندوزی جذاب را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های نرم افزار:

  • - زیباسازی و تغییر شکل ظاهری نشانگر موس.
  • - امکان طراحی نشانگر موس جدید با اشکال مختلف.
  • - داشتن سرعت مناسب مکان نما در حین حرکت.
  • - امکان قرار دادن افکت صدا دلخواه در حالت های مختلف.
  • - امکان اضافه نمودن قابلیت های جدید به نشانگر موس.
  • و . . .

هم اکنون این نرم افزار را با حجم کم از آسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 74 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

DreamLight

راهنمای جستجو: دانلود – دانلود نرم افزار – رویایی کردن تصاویر – نرم افزار رویایی کردن تصاویر – دانلود نرم افزار جدید – نرم افزار جدید – DreamLight Photo Editor

—————

نرم افزار  DreamLight Photo Editor نرم افزار کاربردی است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید تصاویر خود را به صورت رویایی در آورید و سالهای سال از دیدن عکسهای خود لذت ببرید.

هم اکنون میتوانید این نرم افزار جدید را ازآسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 80 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

طراحی کارت ویزیت با BusinessCards MX 4.7 Datecode 18.08.2012

نرم افزار BusinessCards MX نرم افزاری بسیار مفید است که به کمک آن می توانید تا کارت ویزیت های بسیار حرفه ای را با سلیقه خود طراحی کرده و آنها را به راحتی چاپ کنید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که حتی کاربران تازه وارد نیز قادر به استفاده از آنها می باشند و پیچیدگی های نرم افزارهای مشابه دیگر را در پیش رو نخواهند داشت.

 

کار با آن بسیار ساده است و تنها کافیست تا قالب مورد علاقه خود را انتخاب کنید و شروع به ویرایش آن کنید و همچنین قادر به تغییر تصاویر و حتی پس زمینه های مورد نظر خود نیز هستید تا کارت ویزیتی به دلخواه خود ایجاد کنید. این برنامه علاوه بر قالب های از پیش طراحی شده که در اختیار کاربران خود قرار می دهد به کاربران خود این امکان را می دهد تا طراحی های مورد علاقه خود را نیز انجام داده و به راحتی آنها را ذخیره کنند. از سایر ویژگی های این نرم افزار داشتن بیش از ۴۰۰ نمونه از کارت های تجاری در پایگاه داده های خود است که می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید. این نرم افزار از زبان های مختلفی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

محمدجواد بازدید : 179 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار مدیریت عکس Portable Ashampoo Photo Commander v10.1.3

نرم افزار Ashampoo Photo Commander نرم افزاری حرفه ای و جدید برای سازماندهی و مشاهده تمامی عکس های موجود و مورد علاقه شما است. به کمک این برنامه می توانید تمامی عکس های خود را مشاهده کنید و دارای ابزارهایی نیز برای بهبود و ویرایش تصاویر است تا تصاویری حرفه ای از عکس های خود را ایجاد کنید.

 

این برنامه علاوه بر ویرایش تصاویر قادر به مدیریت انواع فرمت های صوتی و ویدئویی نیز می باشد. این برنامه همچنین دارای ابزارهایی است که می توانید به عکس های خود قاب های زیبا و دیدنی را ایجاد کنید ، کارت های تبریک دلخواه خود را ایجاد کنید ، اسلایدهای منحصر به فردی را ایجاد کنید و آنها را به راحتی و تنها با چند کلیک ساده بر روی انواع سی دی ها و دی وی دی ها رایت کنید و یا بر روی بو سایت های مختلف به اشتراک بگذارید. این نرم افزار رابط جدید و بصری دارد به گونه ای که به تمامی توابع مورد نیاز خود دسترسی خواهید داشت و بسیار ساده برای اسفاده است به گونه ای که نیاز به هیچگونه راهنمایی برای استفاده از آن نخواهید داشت. این برنامه از بیش از ۶۰ فرمت تصویری ، صدا و فرمت های ویدئویی محبوب پشتیبانی خواهد کرد.

محمدجواد بازدید : 71 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

SiSoftware Sandra Business/Personal/Enterprise/Tech Support 2012.06.18.53 Multilingual

 

قطعات سخت افزاری شما پشتیبان آنچه به عنوان نرم افزار در صفحه نمایش خود میبینید هستند. بنابراین مهم است تا از سلامت ، مشخصات دقیق و وضعیت آنها مطلع باشید. نرم افزار Sandra Pro محصولی از شرکت نرم افزاری SiSoftware به شما امکانات بسیار مناسبی می دهد تا از مشخصات دقیق و امکانات سخت افزار رایانه خود اطلاع پیدا کنید. این نرم افزار را می توان به عنوان یکی از بهترین و قدیمی ترین نرم افزارهای ارائه شده دانست. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به امکان مطلع شدن از مشکلات احتمالی در قطعات مختلف ، امکان مقایسه انواع پردازنده ها ، مادربردها و کارت های گرافیک اشاره کرد. نرم افزار فوق همچنین امکان تست سیستم شما به لحاظ سخت افزاری را داراست و می تواند نتایج را با نتایج استاندارد مقایسه کند.

 

محمدجواد بازدید : 84 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom 4.1 Finalویژه عکسان حرفه ای

 

 

با روند رشد تولید دوربین های دیجیتال و علاقمند شدن خانواده ها و افراد به استفاده از دوربین های دیجیتالی برای ثیت خاطرات خوش زندگی، بسیاری از افراد بیش از پیش به کار عکاسی علاقمند شده اند. در عکاسی سنتی پس از اتمام عکاسی، حلقه فیلم برای ظهور عکس نگاتیو را برای ظهور، روتوش و چاپ به تاریک خانه می بردند، و حال شما می توانید در کامپیوتر خود یک تاریک خانه کاملاً دیجیتالی را تجربه کنید! و تغییرات لازم را روی عکس هایی که با دوربین دیجیتالی و یا موبایل خود انداخته اید اعمال کنید.

Adobe Photoshop Lightroomامروزه یکی از نرم افزار های مهم و حیاتی برای عکاسان می باشد. به صورت کلی، Adobe Photoshop Lightroom یک نرم افزار حرفه ای برای پردازش و مدیریت تصاویر دیجیتالی میباشد .عملکردهای این نرم افزار تنها به مبدل فایل های RAW و پردازش عکس ها محدود نمی شود. سیستم قدرتمند برای ساخت کاتالوگ از عکس ها ، ساخت اسلایدشو و صفحات وب از دیگر امکانات مفید آن می باشد. شما می توانید در آن به سرعت عملیاتی مانند وارد کردن عکس، پردازش ، نورپردازی ، افزودن افکت های خاص و نمایش وهمچنین مدیریت گالری های عکس را انجام دهید. امکانات قدرتمند و تنظیمات منعطف Adobe Photoshop Lightroom برای پرینت ، به شما در تسریع جریان کاریتان کمک خواهد کرد.

محمدجواد بازدید : 97 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

ویرایش تصاویر با FreeFotoWorks 11.0.4

FreeFotoWorks 2012 ابزاری بسیار مفید و کارآمد به منظور ویرایش ساده تصاویر می باشد ، شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با بهره گیری از ابزارهای متنوعی که در برنامه وجود دارد انواع ویرایش های مختلف را بر روی عکس های دیجیتالی خود انجام دهید و سپس آن را در فرمت های مختلف عکس ذخیره نمایید ، ویرایش های ساده ای نیز در برنامه وجود دارد که در صورت لزوم می توانید تنها به آنها بسنده کنید این ویرایش ها عبارتند از مدیریت رنگ و روشنایی ، مدیریت کنتراست ، توازن رنگ و…است که جزو ویرایش های سطحی محسوب می شوند.ین نرم افزار با حجم نسبتا کم و مناسب برای شما این امکان را خواد داد تا بتوانید تصاویر خود را با امکانات نسبتا مناسب ویرایش کنید. محیط این نرم افزار بسیار کاربر پسند بوده و کار با آن بسیار راحت است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام دامنه برای سایت بهتراست؟(مهم)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,834
  • بازدید ماه : 5,043
  • بازدید سال : 29,538
  • بازدید کلی : 156,968
  • کدهای اختصاصی