loading...
آسادانلود| سایت دانلود|دانلودنرم افزار|دانلودبرنامه|بهترین سایت دانلود
محمدجواد بازدید : 184 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

برش فایل های صوتی و تصویری با Boilsoft Video Splitter 7.01.5

Boilsoft Video Splitter نرم افزار قدرتمندی که به شما این امکان را می دهد تا فایل های صوتی و تصویری خود را به یکدیگر بچسبانید و بصورت یک فایل مستقل ذخیره نمائید. تبدیل چندین فایل ویدئویی یک قطعه، تنها با چند کلیک ساده توسط این نرم افزار امکان پذیر است. این برنامه از فرمت های مختلفی مانند: AVI, Divx, Xvid Video, MPEG-1, MPEG-2, VOB پشتیبانی می کند. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و نیاز به هیچگونه مهارت خاصی ندارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار سرعت بسیار بالا در اتصال فایل ها می باشد و نیازی نیست وقت زیادی برای انجام این کار صرف کنید همچنین می توانید تعداد نامحدودی از فایل های ویدیویی را به لیست اضافه کنید.

محمدجواد بازدید : 129 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

طراحی وب با StudioLine Web 3.70.51.0

تا به حال در زمینه ی ساخت صفحات وب سایت یا همان Web Design نرم افزار های مختلفی ساخته شده است اما اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته می شوند دارای محیطی بسیار پیچیده هستند. از همین رو امروز در سایت آریا دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در طراحی صفحات وب سایت کمک بسیار زیادی می کند. نرم افزار StudioLine Web به شما در ساخت صفحات وب کمک بسیار زیادی خواهد نمود. این نرم افزار ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی صفحات وب می باشد و با پشتیبانی کامل از زبان های برنامه نویسی وب نظیر HTML ، CSS و … به شما این امکان را می دهد که صفحات وب مورد نظرتان را به دلخواه طراحی کنید و یا آنها را ویرایش نموده و تغییراتی را به دلخواه در آن ها ایجاد نمایید. همچنین این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزارهای طراحی صفحات وب که دارای محیط پیچیده و حجم بالایی هستند، از محیطی بسیار ساده و حجم مناسبی برخودار است به طوری که در هنگام اجرا و کار با آن از کمترین فضای پردازنده سیستم استفاده می کند. شما در هنگام استفاده از این نرم افزار با مشکلی رو به رو نخواهید بود زیرا در آن تمامی ابزارهای ساخت و ویرایش صفحات وب نظیر ابزار فونت ، ابزار لایه ها ، ابزار قرار دادن تصویر و … قرار داده شده تا کاربران را به سایر نرم افزارهای مشابه بی نیاز سازد. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به داشتن قسمت Preview اشاره نمود که شما پس از کد نویسی می توانید در این قسمت صفحه ی طراحی شده را مشاهده کنید همچنین می توانید اینکار را توسط مرورگرهای نصب شده بر روی سیستم خود هم انجام دهید.

محمدجواد بازدید : 76 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

مدیریت حرفه ای  اطلاعات با XYplorer 11.80

اکثریت کاربران ویندوز همواره برای دسترسی به فایل های خود در هارد دیسک و یا دیگر حافظه های جانبی از نرم افزار Windows Explorer که به صورت پیش فرض روی ویندوز نصب شده است استفاده می کنند. اما به طور حتم این نمی تواند تنها انتخاب ما باشد. نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که گاهی امکاناتی بیش از Windows Explorer در اختیار ما قرار می دهند و می توانند جایگزین آن بشوند. XYplorer یکی از بهترین نمونه ها در این زمینه است که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. اولین خصوصیت بارز این نرم افزار عدم نیاز به نصب آن است که می توان به سادگی از آن استفاده نمود که این مزیت بزرگی برای یک نرم افزار مدیریت فایل است. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به امکان باز کردن چندین تب، ساختار درختی، قابلیت های متعدد برای کپی فایل ها، امکان انجام عملیات بصورت زمان بندی شده و اتوماتیک و جستجوی پیشرفته فایل ها اشاره کرد همچنین می توانید اطلاعات کاملی از فایل و فولدر مورد نظر خود را در قسمت پایین صفحه مشاهده نمایید. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این نرم افزار امکان بازیابی پنجره ای است که آن را به تازگی بسته اید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت آرسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 70 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

ساخت فیلم های آموزشی با FlashBack Pro 4.1.0.2481

FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند و با کارایی آسان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید از تمامی فعالیتهایی که توسط ویندوز برروی کامپیوتر دسکتاپ خود انجام می دهید تصویر برداری نموده و بصورت فیلمی با فرمت دلخواه ذخیره نمایید، این نرم افزار دقیقا همان چیزی را که درون سیستم خود مشاهده می نمایید را ضبط می نماید. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به سادگی ویدئوهای آموزشی برای نرم افزارها و یا دیگر آموزشهای مبنی بر کامپیوتر خود را ایجاد نمایید. با قابلیت ضبط و ویژگی غیر قابل شناسایی این برنامه می توانید بدون اینکه شخص مورد نظر اطلاع داشته باشد، تمامی فعالیتهای وی را ضبط نمایید.

 

 

محمدجواد بازدید : 91 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

مدیریت فایل با Total Commander 8.01 ExtremePack

نرم افزار Total Commander ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت فایل ها می باشد. این نرم افزار مدیریت فایل ها و دایرکتوری های شما را بسیار ساده کرده است. نرم افزار فوق از قابلیت های منحصر به فردی چون امکان جستجوی قوی فایل ها، امکان اعمال تغییرات گروهی روی فایل ها، نظیر تغییر نام گروهی و … نیز برخوردار است. سیستمی کردن فایل ها و فولدرها، برداشتن خاصیت سیستمی فایل ها و فولدرها، تغییر نام دسته جمعی فایل ها با الگوهای پیشرفته و امکانات بی نظیر، کپی فایل ها و فولدرها با سرعت بالا و بدون اشغال کردن ویندوز و تخمین درست زمان کپی، انتقال فایل ها با سرعت بالا در مسیرهای مختلف، انجام چندین وظیفه در کار با فایل ها با سرعت و مدیریت خوب، تکه تکه کردن فایل ها و چسباندن تکه ها به هم، فشرده سازی فایل ها، کار با فولدرهای شبکه از طریق نرم افزار، مقایسه فایل ها و فولدرها و یکسان سازی آنها با هم، نمایش فایل ها و فولدرها و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

محمدجواد بازدید : 96 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

 

مبدل ویدیویی با Wondershare Video Converter Ultimate 6.0.2.2

نرم افزار قدرتمند Wondershare Video Converter Ultimate توانایی تبدیل تمامی فرمت های صوتی و ویدویی را به یکدیگر دارا می باشد و میتواند انواع مختلف آنها را با امکانات مختلف نظیر بریدن و چسباندن به یکدیگر و همچنین قطع کردن قسمت ها ناخواسته و… به یکدیگر تبدیل کند. در کنار این قابلیت نرم افزار می تواند فیلم های ۲بعدی را به ۳بعدی تبدیل کند و این یکی از امکانات مهم نرم افزار بشمار می رود همچنین نرم افزار توانایی ریپ کردن دی وی دی های ویدویی را نیز داراست و می تواند این دسته از ویدیویها را با تبدیل فرمت به ویدیوهای معمولی برروی هارد دیسک شما کپی نماید تا نگهداری و پخش آنها آسان تر گردد.

محمدجواد بازدید : 76 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

ضبط فیلم از محیط دسکتاپ با SolveigMM HyperCam 3.5.1211.22

SolveigMM HyperCam نرم افزاری قرتمند برای ضبط ویدیو می باشد. این نرم افزار می تواند از فیلم و بازی های کامپیوتری فیلم برداری کرده در در فرمت های مختلف مانند AVI، WMV , ASF و… ذخیره کند، همچنین می توانید میزان فریم و کیفیت فشرده سازی فیلم قبل از ضبط ویدئویی را انتخاب کنید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به فیلم برداری از تماس های Skype, ساخت نرم افزار آموزشی, ضبط صدا از میکروفون, ضبط کلیپ های ویدیویی از روی صفحه نمایش و… اشاره کرد

محمدجواد بازدید : 117 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (1)

دانلود مجله Classic Aircraft شماره December 2012

امروز مجله ای را برای شما علاقه مندان به هواپیما های قدیمی و کلاسیک آماده کرده ایم. این مجله که یکی از معروف ترین مجلات در رابطه با هواپیما های قدیمی است به معرفی انواع هواپیماهایی می پردازد که در دوران خود جزو بهترین هواپیما های دنیا بوده و همه ی آن ها در دوران خود خدمات بسیاری را به کشور های خود ارائه داده اند. هواپیماهای معرفی شده در این مجله هم جنگی و هم مسافر بری و یا سایر نوع های هواپیماها هستند که در قالب یک فایل PDF برای شما آماده شده اند

محمدجواد بازدید : 255 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
  • بازديد: 10
  • دسته بندي: , , ,

نرم افزار کنترل سیستم Anvir Task Manager 7.0.2 FINAL

این نرم افزار وظیفه مدیریت سیستم شما را دارد و به آسانی این امکان را برای شما فراهم میکند که بر روی تمامی نرم افزار ها و ابزار های روی سیستم خود نظارت داشته باشید . این برنامه میتواند به صورت دقیق هر فرآیند که بر روی سیستم شما در حال اجرا میباشد را برای شما نمایش دهد که با استفاده از این امکان میتوانید به آسانی آن ها را مدیریت کنید .

این نرم افزار میتواند تمامی فرآیند های در حال اجرا ویندوز را به شما نمایش دهد حتی فرآیند هایی که به ظاهر پنهان شده اند و قابلیت نمایش را در برنامه های مشابه ندارند این نرم افزار میتوانند آنها را به شما نمایش دهد . اگر شما هم یکی از کسانی هستید که با مشکل استفاده بیش از حد سیستم از منابع رو به رو هستید ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد میکنیم تا بتوانید بفهمید که مشکل از کدام قسمت سیستم شما میباشد .

محمدجواد بازدید : 126 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

تماشای تلوزیون به صورت آنلاین با ChrisTV Online Premium Edition 7.70

ChrisTV Online نرم افزاری است که می توانید به صورت انلاین برنامه های تلویزین و رادیویی را دریافت کنید. برنامه خاصی است که کامپیوتر شما رو به یک مجموعه تلویزیونی و رادیویی تبدیل می کند. با این نرم افزار دیگر هیچ نیازی به تجهیزات اضافی مثل کارت تی وی نخواهید داشت. این برنامه قادر است بیش از ۸۰۰ شبکه تلویزیونی , ۶۰۰ ایستگاه رادیویی و بیش از ۱۰۰ کشور در جهان پشتیبانی کند همچنین در این نسخه ۴۵ شبکه تلویزیونی جدید از ایتالیا, آلمان, فرانسه , انگلستان, رومانی و… اضافه شده است. از امکانات جالب این برنامه می توان به ضبط برنامه ها هم اشاره کرد تا بتوانید برنامه مورد نظر خودتان را ضبط و بدون افت کیفیت در کامپیوتر خود ذخیره کنید همچنین نسخه پرتابل هم برای شما عزیزان قرار دادیم.امیدواریم این نرم افزار مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

محمدجواد بازدید : 80 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

فعال سازی ویندوز با Windows Loader v2.1.7

امروزه یکی از محبوب ترین ویندوز های ساخته شده ویندوز سون می باشد. قطعا اگه شما هم از ویندوز سون استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن روبه رو خواهید شد. بعد از ۳۰ روز پس از نصب ویندوز مهلت دارید که ویندوز خریداری کنید ولی به دلیل تحریم اکثر کاربران ایرانی از نسخه های کپی شده و غیر قانونی استفاده می کنید. برای بروز کردن ویندوز از انواع کرک ها و patch باید استفاده کنید ولی نرم افزار Windows Loader قابلیت این دارد که تمامی نسخه های ویندوز سون و ویندوز سرور ۲۰۸۸ کاملا پشتیبانی و قانونی کند و دیگر مشکل فعال سازی ویندوز نداشته باشید.

محمدجواد بازدید : 69 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

مدیریت پسورد ها با AI Roboform Enterprise v7.8.3.5

شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا به دلیل تعداد بالای پسورد هایی که برای سایت ها تعریف کرده اید دچار مشکل میشوید و گاهی ناچار میشوید تا چندین پسورد را امتحان کنید که گاهی در نهایت باعث قفل شدن اکانت شما می شود. اما جای نگرانی نیست! نرم افزار AI Roboform Enterprise تمامی رمز ها و نام کاربری های شما در تمامی سایت ها در خود ذخیره میکند و شما حتی دیگر نیاز به وارد کردن آن ها برای ورود به سایت ندارید، این نرم افزارنام کاربری  رمز سایت را به طور خودکار وارد و شما میتوانید وارد سایت شوید. همچنین میتوانید عباراتی را برای عضویت سری و پر کردن سریع فرم ها تعریف کنید. همچنین میتوانید از تمامی اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه کنید.

محمدجواد بازدید : 90 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

پخش فایل های صوتی و تصویری با MPC HomeCinema 1.6.5.6265

با وجود گسترش و زیاد شدن تعداد فرمت های صوتی و تصویری ، نرم افزار های مختلفی برای پخش این فرمت ها عرضه شده است. یکی از بزرگترین مشکلات کاربران این است که برای پخش فرمت های مختلف ناچار به نصب چندین پلیر مختلف هستند و کمتر نرم افزاری پیدا می شود تا بتواند تمامی فرمت ها یا حتی تعداد زیادی از این فرمت ها را پشتیبانی کند! اما نرم افزار MPC HomeCinema توانست این مشکل را حل کند. این پلیر قدرتمند که دارای امکانات بسیاری نظیر پخش دی وی دی، پشتیبانی از انواع ویندوز ها، پشتیبانی از گرافیک های مختلف، بدون نیاز به نصب کدک های مختلف و … قادر است تا اکثر فرمت های موجود صوتی و تصویری را پخش کند. این نرم افزار قادر است از فرمت های WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV پشتیبانی و بسیاری از امکانات گوناگون را در اختیار کاربران قرار دهد. امیدواریم این نرم افزار نیاز شما را برطرف کرده باشد.

محمدجواد بازدید : 70 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

پاکسازی رجیستری با Auslogics Registry Cleaner 2.4.0.10 DC 29.11.2012

اغلب پس از مدت زمان زیادی که از نصب ویندوز می گذرد، ویندوز سرعت و عملکرد سریع قبلی خود را از دست می دهد و باعث می شود تا گاهی واقعا کار با کامپیوتر دردناک باشد. در اکثر مواقع این مشکل به دلیل سنگین شدن بیش از حد رجیستری است که معمولا به دلیل نصب زیاد نرم افزارها و پاک کردن آن ها اتفاق می افتد زیرا وقتی شما نرم افزاری را از روی سیستم خود پاک می کنید تمامی فایل های آن نرم افزار پاک نخواهند شد و بسیاری از این اطلاعات بر روی رجیستری بدون هیچ استفاده ای باقی می مانند. نرم افزار Auslogics Registry Cleaner محصول شرکت بزرگ Auslogics این مشکل را برای شما برطرف خواهد کرد. این نرم افزار با جستجو در رجیستری ویندوز شما فایل های خراب، فایل های باقیمانده از نرم افزار های پاک شده، ارورها و … را پیدا کرده و مشکل آن ها را حل و یا از رجیستری پاک می کند. این عمل باعث افزایش دو چندان سیستم شما می شود و دیگر نیازی به عوض کردن ویندوز سیستم نخواهد بود. امیدواریم این نرم افزار مشکل شما را برطرف کند.

محمدجواد بازدید : 88 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)


مستر دانلود

 

یکی از گلایه هایی که بسیاری از مصرف کنندگان چاپگر دارند، مصرف زیاد جوهر و کاغذ در آنها است. نرم افزاری که این بار در سایت مستردانلود برایتان آماده کرده ایم می توانید در این زمینه به شما کمک زیادی بکند. این نرم افزار قادر است که مصرف جوهر را با کمی کم رنگ تر کردن کاغذهای چاپ شده تا حدود زیادی برایتان کاهش دهد. از ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت حذف کردن صفحات ناشناخته، قابلیت تعیین تعداد صفحات خروجی به کلیپ بورد و … اشاره کرد. این نرم افزار بر روی ۹x, ME, NT, 2000, XP, 2003, Vista, 7 قابل نصب شدن است.

محمدجواد بازدید : 64 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)


مستر دانلود

 

PC Auto Shutdown نرم افزاری جهت مدیریت کردن زمان خاموش کردن، Log Off کردن یا هایبرنیت سیستم می باشد. این نرم افزار این قابلیت را به شما می دهد که در زمان هایی که توسط شما تعیین شده اند، سیستم را برایتان خاموش کنند. همچنین می توانید طوری برنامه ریزی کنید که مدت زمانی قبل از خاموش شدن با آهنگ هشداری مخصوص، به کاربر اطلاع داده شود که قرار است سیستم خاموش گردد. قبل از شروع به کار، PC Auto Shutdown از شما یک پسوورد می خواهد و تا هنگامی که پسوورد به طور صحیح برای دفعات بعدی ، وارد نشود، کسی نمی تواند وارد نرم افزار شود.

محمدجواد بازدید : 140 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Express Talk

راهنمای جستجو: تماس از طریق کامپیوتر , گفتگوی رایگان با کامپیوتر , تبدیل سیستم به تلفن , تلفن حرفه ای , Express Talk , دانلود نرم افزار NCH Express Talk , فکس , ارسال فکس از طریق کامپیوتر

—————————-

آیا همیشه دوست داشتید که از سیستم خود به دوستان خود تلفن بزنید ؟آن هم به صورت رایگان؟ دیگر این یک آرزو نیست بلکه تبدیل به یک خاطره میشود .

با دانلود نرم افزار NCH Express Talk میتوانید به دوستان خود به طور رایگان!! تلفن بزنید و با کیفیت بسیار عالی صحبت کنید.این نرم افزار ویژگی های بسیاری دارد.

محمدجواد بازدید : 71 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

VueScan-Pro

راهنمای جستجو : دانلود – دانلود نرم افزار – دانلود نرم افزار جدید – نرم افزار – نرم افزار جدید -  VueScan Pro 9.1.10 X64 – دانلود نرم افزار VueScan Pro 9.1.10 X64

—————–

اگر یک عکاس حرفه ای هستید و یا اگر یک کاربر ساده هستید به شما پیشنهاد میکنیم که حتما این نرم افزار جدید را دانلود کنید.نرم افزار VueScan نرم افزاری بسیار دقیق و جدید میباشد که تقریبا با ۷۰۰ مدل اسکنر سازگاری دارد و میتواند با تمامی پورتها سازگاری داشته باشد و با به کارگیری ۸ رنگ اصلی میتواند بهترین کیفیت را در اسکن تصاویر شما داشته باشد.

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار :

- امکات تنظیم کیفیت تصاویر در هنگام اسکن

- ذخیره کرده تصاویر با فرمت های مختلف

- قابلیت مشاهده پیش نمایش تصاویر

- سازگاری با بیش از ۷۰۰ مدل اسکنر مختلف

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و . . .

این نرم افزار کاربردی  را هم اکنون ازآسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 170 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

textaloud

راهنمای جستجو: یادگیری زبان – آموزش زبان انگلیسی – تبدیل متن به گفتار – Text To Speech – دانلود نرم افزار NextUp TextAloud 3.0.48

——————-

شاید شما هم به دنبال یک نرم افزاری برای تبدیل متن به گفتار باشید ولی تا الان هرچه دنبال این نرم افزار گشته اید ، موفق به پیداشدن آن نشده اید و این نرم افزار به آرزو برای شما تبدیل شده است. ما این آرزو را برای شما برآورده کرده ایم. این بار شما میتوانید با دانلود نرم افزار NextUp TextAloud 3.0.48 به راحتی اسناد MS Word ، ایمیل ها ، صفحات وب و فایل های PDF به گفتاری با صدای طبیعی تبدیل کنید. شما بدین طریق می توانید متن های خود را به فایل صوتی تبدیل کنید و در دستگاه هایی مانند iPod ، iPhone و غیره به آنها گوش فرا دهید.

محمدجواد بازدید : 75 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Active Smart 2.9

راهنمای جستجو: دانلود نرم افزار – دانلود نرم افزار کم حجم – هارددیسک – تست هارد – تست قطعات کامپیوتر – نرم افزار بهینه ساز – افزایش سرعت – افزایش سرعت کامپیوتر – افزایش سرعت اینترنت

—————————-

یکی از قطعات قطعه مهم و حیاتی برای نگه داشتن یک سستم کامپیوتری ، هارددیسک است به همین خاطر از هارددیسک به عنوان قلب تپنده رایانه نیز یاد می کنند.این بار قصد داریم با معرفی یک نرم افزار جدید کارایی این قطعه را نظارت کنیم. نرم افزار های بسیارزیادی در این زمینه تولید و عرضه شده اند ولی یکی از معروفترین این نرم افزار ها ، Active Smart V2.9 می باشد.

محمدجواد بازدید : 77 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

spyhunter

راهنمای جستجو : دانلود – دانلود نرم افزار – نرم افزار- جاسوسی – ضد جاسوسی – نرم افزار ضد جاسوسی – ضد حک – SpyHunter

—————-

نرم افزار SpyHunter به شما این امکان را میدهد تا با سرعت بالا بتوانید سیستم خود را اسکن کنید و از بدافزارهای جاسوسی سیستم خود مطلع شوید و بتوانید سیستم خود را از وجود چنین ویروسهایی پاک نمایید.

محمدجواد بازدید : 74 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

Zemana-AntiLogger

راهنمای جستجو : دانلود – دانلود نرم افزار – نرم افزار – نرم افزار جدید – Zemana AntiLogger – نرم افزار حفظ اطلاعات شخصی – فایل های جاسوسی

—————-

اگر میخواهید از شر ویروس های جاسوسی خلاص شوید ، Zemana AntiLogger میتوتند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.این نرم افزار از سیستم و اطلاعات شما  در مقابل جاسوسها محافظت میکند.شما میتوانید با آپدیت این نرم افزار به صورت روزانه سیستم خودرا در مقابل این بد افزارها کاملا حفظ نمایید.

هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با حجم مناسب ازآسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 80 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

طراحی کارت ویزیت با BusinessCards MX 4.7 Datecode 18.08.2012

نرم افزار BusinessCards MX نرم افزاری بسیار مفید است که به کمک آن می توانید تا کارت ویزیت های بسیار حرفه ای را با سلیقه خود طراحی کرده و آنها را به راحتی چاپ کنید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که حتی کاربران تازه وارد نیز قادر به استفاده از آنها می باشند و پیچیدگی های نرم افزارهای مشابه دیگر را در پیش رو نخواهند داشت.

 

کار با آن بسیار ساده است و تنها کافیست تا قالب مورد علاقه خود را انتخاب کنید و شروع به ویرایش آن کنید و همچنین قادر به تغییر تصاویر و حتی پس زمینه های مورد نظر خود نیز هستید تا کارت ویزیتی به دلخواه خود ایجاد کنید. این برنامه علاوه بر قالب های از پیش طراحی شده که در اختیار کاربران خود قرار می دهد به کاربران خود این امکان را می دهد تا طراحی های مورد علاقه خود را نیز انجام داده و به راحتی آنها را ذخیره کنند. از سایر ویژگی های این نرم افزار داشتن بیش از ۴۰۰ نمونه از کارت های تجاری در پایگاه داده های خود است که می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید. این نرم افزار از زبان های مختلفی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

محمدجواد بازدید : 225 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

امنیت اینترنت با Norton Internet Security 2012 19.8.0.14

نرم افزار Norton Internet Security نرم افزاری حرفه ای و بسیار قدرتمند است که حفاظتی سریع و ویژه را در برابر انواع تهدیدات اینترنتی و نرم افزارهای مخرب برای شما به ارمغان خواهد آورد و قادر به محافظت از گشت و گذارهای آنلاین شما نیز است بدون اینکه سرعت کامپیوتر شما را کم کند و یا وقفه ای در لود شدن صفحات وب ایجاد کند.

 

این برنامه علاوه بر محافظت در برابر تهدیدات اینترنتی قادر به شناسایی ویروس ها ، نرم افزارهای جاسوسی نیز می باشد و دارای یک تکنولوژی فایروال بسیار قدرتمند و جدید است که دفاعی چند لایه را ایجاد خواهد کرد. این برنامه همچنین دارای ابزارهای هشدار دهنده دیگری نیز می باشد که قادر است تا برنامه های کاربردی دیگر را زیر نظر گرفته و در صورت کاهش سرعت کامپیوتر و یا رفتارهای مشکوک سریعا به شما اطلاع خواهد داد تا اقدامات لازم را انجام دهید. این نرم افزار به شما این اطمینان را می دهد که از اطلاعات مهم شما که به صورت آنلاین نیز از آنها استفاده می کنید نهایت حفاظت را به عمل خواهد آورد و شما را از تهدیدات اینترنتی و قربانی شدن در دام هکرها نیز حفظ خواهد کرد. نسخه جدید این نرم افزار به سرعت به روز رسانی شده و دارای سیستم امنیتی SONAR 4.0 که امنیت در برابر برنامه های کاربردی را تضمین خواهد کر

محمدجواد بازدید : 78 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

طراحی خانه با Room Arranger 7.0.4.287 Multilingual Portable

نرم افزار Room Arranger نرم افزاری مفید و بسیار کارآمد است که به راحتی به کمک آن می توانید تا وسیله های مورد علاقه خود را در آپارتمان ، خانه و یا حتی اتاق خود بچینید و در واقع در طراحی داخلی به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.این نرم افزار قابلیت نشان دان محیط به صورت سه بعدی را دارا می باشد که این یعنی می توانید دید بهتری نسبت به تمامی اشیا داشته باشید و به راحتی آنها را در مکان های دلخواه خود به بهترین شکل ممکن بچینید و یا حتی می توانید از فضای بالا به محیط نگاه کنید و یا به صورت راه رفتن عادی نحوه چیدمان خود را تنظیم کنید.

 

این نرم افزار بیش از ۳۰۰ اشیا مورد نیاز که در بسیاری از خانه ها وجود دارند را دارا می باشد که به راحتی می توانید از میان آنها مبلمان خود ، تلویزیون و بسیاری از وسایل دیگر را انتخاب و استفاده کنید و همچنین می توانید اندازه های دقیق خانه را نیز به نرم افزار ارائه کنید تا وسایل دقیقا مانند خانه واقعی خود در جایگاه های خاص خود قرار گیرند. از سایر مزیت های این نرم افزار امکان چاپ تمامی ویرایش ها است که حتی بر روی برگه A4 نیز می توانید چاپ کنید و در ابعاد بزرگ برگه را به یکدیگر متصل کنید.

 

محمدجواد بازدید : 90 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

.دانلود نرم افزار جستجو FileLocator Pro 6.2.1263

نرم افزار FileLocator Pro نرم افزاری بسیار مفید و جالب برای انواع کاربران کامپیوتر است که فایل های مختلفی را در کامپیوتر و درایوهای خود ایجاد کرده و همواره مشکلاتی برای یافتن آنها دارند. حتی جست و جوهای موجود در ویندوزها نیز قادر به شناسایی برخی از فایل ها نیستند و همچنین وقت زیادی را نیز تلف می کنند تا فایل های مختلفی را بیابند.

 

این برنامه سرعتی بسیار بالا در جست و جوی انواع فرمت های مختلف دارد و حتی قادر به شناسایی فرمت های ناشناس نیز می باشد. این نرم افزار حتی قادر به شناسایی انواع فایل های ورد و اکسل و انواع فرمت های متنی دیگر نیز است و دارای تنظیمات مختلفی برای جست و جو است که می توانید فایل های با فرمت های خاص را یافته و به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنید. این برنامه قدرتمند حتی قادر به جست و جوی فایل ها در انواع فرمت های فشرده سازی نیز است و تنها کافیست تا فایل مورد نظر در فایل های فشرده را جست و جو کرده و به راحتی آن را بیابید. از دیگر مزیت های منحصر به فرد این برنامه امکان چاپ تمامی یافته ها می باشد که امکان بررسی آنها در زمان های مختلف را به کاربران خود می دهد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام دامنه برای سایت بهتراست؟(مهم)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,805
  • بازدید ماه : 5,014
  • بازدید سال : 29,509
  • بازدید کلی : 156,939
  • کدهای اختصاصی