loading...
آسادانلود| سایت دانلود|دانلودنرم افزار|دانلودبرنامه|بهترین سایت دانلود
محمدجواد بازدید : 70 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

ساخت فیلم های آموزشی با FlashBack Pro 4.1.0.2481

FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند و با کارایی آسان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید از تمامی فعالیتهایی که توسط ویندوز برروی کامپیوتر دسکتاپ خود انجام می دهید تصویر برداری نموده و بصورت فیلمی با فرمت دلخواه ذخیره نمایید، این نرم افزار دقیقا همان چیزی را که درون سیستم خود مشاهده می نمایید را ضبط می نماید. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به سادگی ویدئوهای آموزشی برای نرم افزارها و یا دیگر آموزشهای مبنی بر کامپیوتر خود را ایجاد نمایید. با قابلیت ضبط و ویژگی غیر قابل شناسایی این برنامه می توانید بدون اینکه شخص مورد نظر اطلاع داشته باشد، تمامی فعالیتهای وی را ضبط نمایید.

 

 

محمدجواد بازدید : 96 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

 

مبدل ویدیویی با Wondershare Video Converter Ultimate 6.0.2.2

نرم افزار قدرتمند Wondershare Video Converter Ultimate توانایی تبدیل تمامی فرمت های صوتی و ویدویی را به یکدیگر دارا می باشد و میتواند انواع مختلف آنها را با امکانات مختلف نظیر بریدن و چسباندن به یکدیگر و همچنین قطع کردن قسمت ها ناخواسته و… به یکدیگر تبدیل کند. در کنار این قابلیت نرم افزار می تواند فیلم های ۲بعدی را به ۳بعدی تبدیل کند و این یکی از امکانات مهم نرم افزار بشمار می رود همچنین نرم افزار توانایی ریپ کردن دی وی دی های ویدویی را نیز داراست و می تواند این دسته از ویدیویها را با تبدیل فرمت به ویدیوهای معمولی برروی هارد دیسک شما کپی نماید تا نگهداری و پخش آنها آسان تر گردد.

محمدجواد بازدید : 117 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (1)

دانلود مجله Classic Aircraft شماره December 2012

امروز مجله ای را برای شما علاقه مندان به هواپیما های قدیمی و کلاسیک آماده کرده ایم. این مجله که یکی از معروف ترین مجلات در رابطه با هواپیما های قدیمی است به معرفی انواع هواپیماهایی می پردازد که در دوران خود جزو بهترین هواپیما های دنیا بوده و همه ی آن ها در دوران خود خدمات بسیاری را به کشور های خود ارائه داده اند. هواپیماهای معرفی شده در این مجله هم جنگی و هم مسافر بری و یا سایر نوع های هواپیماها هستند که در قالب یک فایل PDF برای شما آماده شده اند

محمدجواد بازدید : 126 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

تماشای تلوزیون به صورت آنلاین با ChrisTV Online Premium Edition 7.70

ChrisTV Online نرم افزاری است که می توانید به صورت انلاین برنامه های تلویزین و رادیویی را دریافت کنید. برنامه خاصی است که کامپیوتر شما رو به یک مجموعه تلویزیونی و رادیویی تبدیل می کند. با این نرم افزار دیگر هیچ نیازی به تجهیزات اضافی مثل کارت تی وی نخواهید داشت. این برنامه قادر است بیش از ۸۰۰ شبکه تلویزیونی , ۶۰۰ ایستگاه رادیویی و بیش از ۱۰۰ کشور در جهان پشتیبانی کند همچنین در این نسخه ۴۵ شبکه تلویزیونی جدید از ایتالیا, آلمان, فرانسه , انگلستان, رومانی و… اضافه شده است. از امکانات جالب این برنامه می توان به ضبط برنامه ها هم اشاره کرد تا بتوانید برنامه مورد نظر خودتان را ضبط و بدون افت کیفیت در کامپیوتر خود ذخیره کنید همچنین نسخه پرتابل هم برای شما عزیزان قرار دادیم.امیدواریم این نرم افزار مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

محمدجواد بازدید : 80 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

فعال سازی ویندوز با Windows Loader v2.1.7

امروزه یکی از محبوب ترین ویندوز های ساخته شده ویندوز سون می باشد. قطعا اگه شما هم از ویندوز سون استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن روبه رو خواهید شد. بعد از ۳۰ روز پس از نصب ویندوز مهلت دارید که ویندوز خریداری کنید ولی به دلیل تحریم اکثر کاربران ایرانی از نسخه های کپی شده و غیر قانونی استفاده می کنید. برای بروز کردن ویندوز از انواع کرک ها و patch باید استفاده کنید ولی نرم افزار Windows Loader قابلیت این دارد که تمامی نسخه های ویندوز سون و ویندوز سرور ۲۰۸۸ کاملا پشتیبانی و قانونی کند و دیگر مشکل فعال سازی ویندوز نداشته باشید.

محمدجواد بازدید : 69 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

مدیریت پسورد ها با AI Roboform Enterprise v7.8.3.5

شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا به دلیل تعداد بالای پسورد هایی که برای سایت ها تعریف کرده اید دچار مشکل میشوید و گاهی ناچار میشوید تا چندین پسورد را امتحان کنید که گاهی در نهایت باعث قفل شدن اکانت شما می شود. اما جای نگرانی نیست! نرم افزار AI Roboform Enterprise تمامی رمز ها و نام کاربری های شما در تمامی سایت ها در خود ذخیره میکند و شما حتی دیگر نیاز به وارد کردن آن ها برای ورود به سایت ندارید، این نرم افزارنام کاربری  رمز سایت را به طور خودکار وارد و شما میتوانید وارد سایت شوید. همچنین میتوانید عباراتی را برای عضویت سری و پر کردن سریع فرم ها تعریف کنید. همچنین میتوانید از تمامی اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه کنید.

محمدجواد بازدید : 90 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

پخش فایل های صوتی و تصویری با MPC HomeCinema 1.6.5.6265

با وجود گسترش و زیاد شدن تعداد فرمت های صوتی و تصویری ، نرم افزار های مختلفی برای پخش این فرمت ها عرضه شده است. یکی از بزرگترین مشکلات کاربران این است که برای پخش فرمت های مختلف ناچار به نصب چندین پلیر مختلف هستند و کمتر نرم افزاری پیدا می شود تا بتواند تمامی فرمت ها یا حتی تعداد زیادی از این فرمت ها را پشتیبانی کند! اما نرم افزار MPC HomeCinema توانست این مشکل را حل کند. این پلیر قدرتمند که دارای امکانات بسیاری نظیر پخش دی وی دی، پشتیبانی از انواع ویندوز ها، پشتیبانی از گرافیک های مختلف، بدون نیاز به نصب کدک های مختلف و … قادر است تا اکثر فرمت های موجود صوتی و تصویری را پخش کند. این نرم افزار قادر است از فرمت های WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV پشتیبانی و بسیاری از امکانات گوناگون را در اختیار کاربران قرار دهد. امیدواریم این نرم افزار نیاز شما را برطرف کرده باشد.

محمدجواد بازدید : 70 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

پاکسازی رجیستری با Auslogics Registry Cleaner 2.4.0.10 DC 29.11.2012

اغلب پس از مدت زمان زیادی که از نصب ویندوز می گذرد، ویندوز سرعت و عملکرد سریع قبلی خود را از دست می دهد و باعث می شود تا گاهی واقعا کار با کامپیوتر دردناک باشد. در اکثر مواقع این مشکل به دلیل سنگین شدن بیش از حد رجیستری است که معمولا به دلیل نصب زیاد نرم افزارها و پاک کردن آن ها اتفاق می افتد زیرا وقتی شما نرم افزاری را از روی سیستم خود پاک می کنید تمامی فایل های آن نرم افزار پاک نخواهند شد و بسیاری از این اطلاعات بر روی رجیستری بدون هیچ استفاده ای باقی می مانند. نرم افزار Auslogics Registry Cleaner محصول شرکت بزرگ Auslogics این مشکل را برای شما برطرف خواهد کرد. این نرم افزار با جستجو در رجیستری ویندوز شما فایل های خراب، فایل های باقیمانده از نرم افزار های پاک شده، ارورها و … را پیدا کرده و مشکل آن ها را حل و یا از رجیستری پاک می کند. این عمل باعث افزایش دو چندان سیستم شما می شود و دیگر نیازی به عوض کردن ویندوز سیستم نخواهد بود. امیدواریم این نرم افزار مشکل شما را برطرف کند.

محمدجواد بازدید : 88 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)


مستر دانلود

 

یکی از گلایه هایی که بسیاری از مصرف کنندگان چاپگر دارند، مصرف زیاد جوهر و کاغذ در آنها است. نرم افزاری که این بار در سایت مستردانلود برایتان آماده کرده ایم می توانید در این زمینه به شما کمک زیادی بکند. این نرم افزار قادر است که مصرف جوهر را با کمی کم رنگ تر کردن کاغذهای چاپ شده تا حدود زیادی برایتان کاهش دهد. از ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت حذف کردن صفحات ناشناخته، قابلیت تعیین تعداد صفحات خروجی به کلیپ بورد و … اشاره کرد. این نرم افزار بر روی ۹x, ME, NT, 2000, XP, 2003, Vista, 7 قابل نصب شدن است.

محمدجواد بازدید : 70 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

tiger-wallpaper

راهنمای جستجو: دانلود نرم افزار , والپیپر , عکس جدید , عکس حیوانات , عکس ببر , عکس پس زمینه , پس زمینه حیوانات , والپیپر ببر,Wallpaper,Tiger Wallpaper

—————————-

این بار برای شما کاربران عزیز سایت  دانلود نرم افزاراسا دانلود ، مجموعه ای از زیباترین عکس های حیوانات را آماده دانلود کرده ایم . این مجموعه مربوط به ببرها می باشد. امیدوارم مورد توجه قرارگیرد.

هم اکنون این مجموعه را با حجم مناسب از آسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 83 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Clock-Tower-3D-Screensaver

راهنمای جستجو: دانلود اسکرین سیور,اسکرین سیور جدید,اسکرین سیور ساعت عقربه ای ,Clock Tower 3D Screensaver,محافظ صفحه نمایش , اسکرین سیور ساعت دیجیتالی , اسکرین سیور ساعت عقربه ای

———————-

امروز برای شما کاربران عزیزآسادانلود نرم افزار اسکرین سیور Clock Tower 3D Screensaver را آماده دانلود کرده ایم. این اسکرین سیور ،در دل خود یک ساعت عقربه ای بسیار بزرگ را بر فراز یک ساختمان قدیمی جای داده و گذشت لحظات را نمایش می دهد. این اسکرین سیور که فوق العاده جذاب و نزدیک به واقعیت طراحی شده از محیطی کاملا سه بعدی هم بهره می برد ؛ این محیط سه بعدی در کنار گرافیک بسیار مناسب و همچنین موزیک دلنشینی که در طول اجرای محافظ صفحه نمایش به صدا در می آید می تواند آرامشی خاص را بعد از چند ساعت کار خسته کننده ایجاد کند.

محمدجواد بازدید : 75 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

space wallpapers

راهنمای جستجو:عکس , عکس جدید , عکس گرافیکی , تصویر پس زمینه , بک گراند , تصاویر فضا , والپیپر جدید , والپیپر فضا , تصاویر ماه , Wallpapers , پس زمینه کامپیوتر

————————————

این بار برای شما کاربران عزیز سایت  دانلود نرم افزار مستردانلود ، مجموعه ای از ۳۲ عکس جدید و جذاب از فضا را آماده دانلود کرده ایم . امیدوارم مورد توجه قرارگیرد.

هم اکنون این مجموعه را با حجم مناسب از آسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 170 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

textaloud

راهنمای جستجو: یادگیری زبان – آموزش زبان انگلیسی – تبدیل متن به گفتار – Text To Speech – دانلود نرم افزار NextUp TextAloud 3.0.48

——————-

شاید شما هم به دنبال یک نرم افزاری برای تبدیل متن به گفتار باشید ولی تا الان هرچه دنبال این نرم افزار گشته اید ، موفق به پیداشدن آن نشده اید و این نرم افزار به آرزو برای شما تبدیل شده است. ما این آرزو را برای شما برآورده کرده ایم. این بار شما میتوانید با دانلود نرم افزار NextUp TextAloud 3.0.48 به راحتی اسناد MS Word ، ایمیل ها ، صفحات وب و فایل های PDF به گفتاری با صدای طبیعی تبدیل کنید. شما بدین طریق می توانید متن های خود را به فایل صوتی تبدیل کنید و در دستگاه هایی مانند iPod ، iPhone و غیره به آنها گوش فرا دهید.

محمدجواد بازدید : 68 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Wallpapers

راهنمای جستجو: دانلود نرم افزار – دانلود عکس های طبیعت – عکس حیوانات – پس زمینه کامپیوتر – بک گراند جدید – Picture – عکس پس زمینه – عکس ماشین – حیوانات

————

در این پست سایت آسا دانلود مجموعه ای از ۹۵ تصویر متفاوت  را آماده دانلود کرده ایم. این تصاویر با فرمت Jpg بوده و برای پس زمینه کامپیوتر شما مناسب هستند. امیدوارم مورد توجه قرارگیرد.

هم اکنون میتوانید این مجموعه را از سایتآسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 87 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Lamborghini Wallpapers

راهنمای جستجو: دانلود والپیپر – والپیپر ماشین – عکس ماشین – تصویر ماشین – لامبورگینی – والپیپر جدید ماشین – عکس ماشین جدید – پس زمینه

————————

این بار برای شما کاربران عزیز سایت ، مجموعه ای از ۷۰ عکس زیبا و دیدنی از ماشین لامبورگینی را آماده دانلود کرده ایم. امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرارگیرد.

هم اکنون این مجموعه را از سایت دانلود نرم افزار دریافت کنید.

محمدجواد بازدید : 73 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Picture

راهنمای جستجو: دانلود نرم افزار – دانلود عکس های طبیعت – عکس حیوانات – پس زمینه کامپیوتر – بک گراند جدید – Picture – عکس پس زمینه – عکس ماشین – حیوانات

——————–

در این پست سایت مستردانلود مجموعه ای از ۴۹ تصویر متفاوت از حیوانات و پرندگان را آماده دانلود کرده ایم. این تصاویر با فرمت Jpg بوده و برای پس زمینه کامپیوتر شما مناسب هستند. امیدوارم مورد توجه قرارگیرد.

هم اکنون میتوانید این مجموعه را دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 81 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

Ancient Castle 3D Screensaver

راهنمای جستجو: دانلود – دانلود نرم افزار – اسکرین سیور – نرم افزار کامپیوتر – Screen Saver – Ancient Castle 3D Screensaver – قصر زیبا

———————

همانطور که میدانید باقی ماندن بیش از حد تصاویر ثابت بر روی مانیتور باعث خرابی صفحه نمایش میشود. برای جلوگیری از این عمل باید از نرم افزارهای اسکرین سیور استفاده کنید. به همین خاطر تصمیم گرفتیم یکبار دیگر محصولی از شرکت ۳planesoft که تولید کننده اسکرین سیورهای کاملا سه بعدی است را با نام Ancient Castle 3D Screensaver آماده دانلود کرده ایم. امیدوارم مورد توجه قرارگیرد.

سیستم مورد نیار :

پردازنده : ۱۸MHZ

DirectX 9.0 or later

16MB video RAM

محمدجواد بازدید : 77 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

spyhunter

راهنمای جستجو : دانلود – دانلود نرم افزار – نرم افزار- جاسوسی – ضد جاسوسی – نرم افزار ضد جاسوسی – ضد حک – SpyHunter

—————-

نرم افزار SpyHunter به شما این امکان را میدهد تا با سرعت بالا بتوانید سیستم خود را اسکن کنید و از بدافزارهای جاسوسی سیستم خود مطلع شوید و بتوانید سیستم خود را از وجود چنین ویروسهایی پاک نمایید.

محمدجواد بازدید : 74 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

Zemana-AntiLogger

راهنمای جستجو : دانلود – دانلود نرم افزار – نرم افزار – نرم افزار جدید – Zemana AntiLogger – نرم افزار حفظ اطلاعات شخصی – فایل های جاسوسی

—————-

اگر میخواهید از شر ویروس های جاسوسی خلاص شوید ، Zemana AntiLogger میتوتند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.این نرم افزار از سیستم و اطلاعات شما  در مقابل جاسوسها محافظت میکند.شما میتوانید با آپدیت این نرم افزار به صورت روزانه سیستم خودرا در مقابل این بد افزارها کاملا حفظ نمایید.

هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با حجم مناسب ازآسا دانلود دریافت نمایید.

محمدجواد بازدید : 193 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

تصاویر پس زمینه HD در موضوعات مختلف

تصاویر پس زمینه یکی از نیازهای هر کاربر کامپیوتر است که محیط ویندوز را همواره به کمک آن تغییر داده و آن را تبدیل به محیطی سرگرم کننده و در عین حال جذاب می کند به خصوص برای کاربرانی که همواره در طول شبانه روز با ویندوز های مختلفی سر و کار دارند می تواند با ایجاد محیطی جدید از کار با آنها لذت ببرند.

 

امروز در این سایت یک پکیج دیدنی و بسیار زیبا از تصاویر پس زمینه با کیفیتی بالا را در اختیار شما قرار داده ایم تا از محیط ویندوز خود و عکس های دیدنی و جذاب این مجموعه نهایت لذت را ببرید. این پکیج حاوی ۹۰ تصویر پس زمینه در موضوعات مختلف است که مطابق با سلیقه های مختلفی جمع آوری شده اند. این تصاویر با فرمت محبوب JPG می باشند که تقریبا در تمامی ویندوزها قابل استفاده هستند و همچنین تمامی تصاویر در اندازه های ۱۶۰۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ جمع آوری شده اند تا هر فردی با هر مانیتوری قادر به استافده از آنها باشند. هم اکنون این مجموعه زیبا از تصاویر پس زمینه را دانلود کرده و از محیط ویندوز خود لذتی وصف نشدنی را ببرید.

 

.

محمدجواد بازدید : 97 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

مجموعه باور نکردنی عکسهای زیبا

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت را برای شما کاربران محترم ؛ این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایزهای۱۶۰۰ * ۱۲۰۰ می باشد . این مجموعه شامل نود والپیپر دسکتاب با فرمت jpg می باشد.

محمدجواد بازدید : 51 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

والپپر جدید و با کیفیت از جدیدترین ماشین ها

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت از جدیدترین ماشین ها برای شما کاربران محترم ؛ این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایزهای ۱۹۲۰ * ۱۲۰۰ می باشد . این مجموعه شامل پنجاه و پنج والپیپر دسکتاب با فرمت jpg می باشد.

والپپر جدید و با کیفیت از جدیدترین ماشین ها

.

محمدجواد بازدید : 80 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

والپیپرهای انیمیشن The Best Anime Wallpapers HD

مجموعه ای از والپیپرهای انیمیشن  با کیفیت بالای HD برای شما عزیزان گرد آوری شده است .این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایزهای۱۹۲۰ * ۱۲۰۰ می باشد . این مجموعه شامل چهل والپیپر دسکتاب با فرمت jpg می باشد.

 

محمدجواد بازدید : 56 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

مجموعه ای از والپیپر های مختلف

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت را برای شما کاربران محترم ؛ این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایزهای۱۶۰۰ * ۱۲۰۰ می باشد . این مجموعه شامل صد والپیپر دسکتاب با فرمت jpg می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام دامنه برای سایت بهتراست؟(مهم)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,869
  • بازدید ماه : 5,078
  • بازدید سال : 29,573
  • بازدید کلی : 157,003
  • کدهای اختصاصی